Toon posts:

map leeg maar hd wel vol

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo om maar meteen te beginnen

ik heb een sata 160 gb opgedeeld in 2 x 80 gb ( E:\ en F:\) als opslag voor belangrijke dingen

nou heb ik op de laatste partitie van 80 gb ( F:\) mijn documenten staan en een andere map

de map mijn documenten is leeg en als ik op eigenschappen van de map mijn documenten klik is de map documenten vanacht om 25 seconden over 5.00 uur gewijzigd nog al vreemd, maar ik heb geen firewall en virusscanner op deze pc omdat dat teveel performance vreet dus ik vraag me af of iemand er misschien mee heeft lopen fukken op de een of andere manier want de pc zit wel aan een netwerk en kan ook internetten

de andere map op die partitie staat alles nog wel gewoon in wat 2 gb is

de map mijn documenten stond een 70 gb in en als ik op eigenschappen van de schijf F:\
klik dan geeft hij aan dat de schijf nog zo goed als vol is 72 gb

dus ik heb verder niks met de schijf gedaan opgeslagen of wat dan ook zodat het alle bestanden die dus schijnbaar er wel op staan aantast

nou heb ik eerder wel eens met file recovery programmas gewerkt maar dat werkte eigenlijk heel onlogisch en moest ik tussen duizenden vage bestands namen klein beetje bekend voorkomende bestands namen zoeken

is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen zonder al te veel moeite ?

misschien de map documenten verwijzen naar waar alles staat?

Verwijderd

Topicstarter
kleine update

als ik download wat ook standaard in mijn documenten op F:\ komt te staan die leeg is,

dan kan ik dat bestand wel openen door het in te typen in de verkenner

zoals bijv F:\mijn documenten\bestand.exe en dan opent hij hem wel terwijl als ik kijk in verkenner in de map mijn documenten, hij nog steeds leeg is

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:41
euh zijn je documenten niet door een lolbroek op hidden gezet?
exta>mapopties en dan kiezen dat je onzichtbare bestanden wilt weergeven

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas heb even gecheckt want je weet maar nooit maar dat is het niet

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-02 13:06

Kortfragje

......

bij eigenschappen van mijn documenten, geeft ie dan wel aan dat er bestanden in staan?

http://www.gjpvanwesten.nl

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:13
Hmm, heel vreemde situatie. Ik weet dat het niet goed is voor je performance maar een virusscanner en anti-spyware zou ik momenteel wel even inschakelen. Ook zou ik de verbinding met internet direct verbreken. Eventueel kan je de harde schijf tijdelijk in een systeem hangen met een virusscanner om zo de boel te testen. Ik heb dit namelijk ook gehad, reinstall van het OS was bij mij de oplossing...

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hmm, er loop hier ergens een draadje over iemand waarbij een ftp-server zeer verborgen geinstalleerd was en 100GB aan troep op zijn pc gezet is.
Verborgen FTP geplaats door duitse hackers.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
er is niet echt wat op mijn pc gezet ofso

maar mijn map documenten was vol met 70 gb aan dingentjes

de map eigenschappen geeft 0 bytes aan en 0 bestanden

en ik kan de bestanden die in mijn documenten staan wel typen en dan openen maarja ik weet niet de locatie van weet ik hoeveel bestanden uit m,n hoofd

misschien dat ik het ftp hacker verhaal verkeerd begrijp ? dat kan ook

verder ga ik eens proberen om met een dos achtige verkenner als dat nog te draaien valt op xp (of iemand weet een goede die vanaf een diskette kan booten en dan alleen opstart?) te kijken of ik het kan vinden aangezien dos namen van mappen en bestanden ook anders zijn en daar misschien wel meegefukt is

wens me succes

Verwijderd

Topicstarter
virusscanner en firewall en anti spy fire wall staan er inmiddels op

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dus nu alle mappen krijgen door ze in te typen maar in de documenten root staat ook nog een hoop en ik weet niet hoe ik daar bij kan komen

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
pak even een linux live cd (knoppix) en kijk of je ze daarmee wel ziet.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Pagina: 1