[PHP] online wysiwyg editor

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
[PHP] online wysiwyg editor

Ik weet dat hier al voldoende topics over zijn. En heb inmiddels al verschillende onder ogen gehad maar geen van alle aan de praat gekregen.

Ik heb de volgende geprobeerd:
FCK
Spaw
HTMLArea

En geen van alle succes, het liefste zou ik Spaw of HTML area gaan gebruik maar het is een no go.

De server waar alles op draait is een
Windows 2003 platform
IIS 6.0
PHP 5.0.5
MySQL 4.3

Ik heb php files met <TEXTAREA> bla bla bla </TEXTAREA>

Nu zou ik een mooie wysiwyg omgeving moeten krijgen. Dit gebeurd helaas niet. Ik denk dat dit aan IIS ligt, want HTMLArea op apache is geen probleem.

Ik ben al 2 dagen aan het speuren maar kom toch even hier langs.

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-04 22:08

ripexx

bibs

Al die editors zijn gewoon client side js scripts, en heeft het allemaal weinig te maken met IIS, PHP of MySQL. Verder moet dit geen probleem zijn. JS scipt importeren, functie aanroepen een klaar.

buit is binnen sukkel

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 11:47
Niet geheel OT maar met spaw heb ik ook problemen gehad, vooral met submitten. SPAW = irritant.

2 waar ik betere ervaringen mee heb:
http://www.kevinroth.com/rte/demo.htm
http://www.blueshoes.org/en/javascript/editor/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmmja... support voor 3rd party software leveren we hier niet, daarvoor moet je toch echt bij de makers van de software zelf zijn. Probeer het daar eerst eens.

Mocht je er echt niet uitkomen en je denkt dat het een probleem is met je eigen code dan kan je hier een nieuw topic openen. Geef dan wel de zaken aan die je nu geprobeerd hebt en wat daar niet mee lukte (foutmeldingen e.d.). Als je denkt dat het in instellings probleem is dan past je topic beter in Software Algemeen of Windows Operarating system (als het IIS specifiek is). Maar lees de stickires in de betreffende delen eerst door voordat je een topic opent. Je geeft nu echt veel te weinig informatie waar we iets mee kunnen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.