Inlogprobleem Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 16:12
Ik heb nogal een vaag probleem:
Ik draai hier thuis een server die nu een testdraai aan het lopen is. (hij draait nu op windows xp pro, anders geconfigureerd, hierna win2003 server of win2000)
Het probleem: Ik had me afgelopen dag een keer afgemeld maar nu wou ik me net aanmelden en ik toets vrolijk m'n wachtwoord in, zegt ie nog vrolijker: wachtwoord vergeten? Nou, ik dus opnieuw intoetsen, blijkt dat een letter op m'n toetsenbord het alleen maar doet als ik de shift toets ook indruk, maar dan kan ik m'n wachtwoord wel invullen maar dan heb ik dus een hoofdletter ipv een kleine letter, deze pakt ie gewoon niet!! Ik heb het ook geprobeerd met het software matige toestenbord (bij inloggen op de 'U' drukken)

Iemand die hier een oplossing voor weet?

[ Voor 6% gewijzigd door Alm4riC op 13-10-2005 19:17 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

capslock en shift tegelijk?

Het blijft een vaag probleem natuurlijk, maar als je kan inloggen kan dat misschien al wat helpen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• asfaloth_arwen
  • Laatst online: 21:53
Ander tobo :Y) ?

Specs

• Alm4riC
Whaaa, vergeten bij te zetten; ook al geprobeerd!

• Alm4riC
DrivinUCrazy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:18:
capslock en shift tegelijk?

Het blijft een vaag probleem natuurlijk, maar als je kan inloggen kan dat misschien al wat helpen.
Werkt! thx! stom dat ik dat nog niet had geprobeerd, maar net zo goed...wie weet hoe dit kan? Nog nooit van gehoord/meegemaakt :7

• Alm4riC
wtf!! als ik nu in windows die letter uit m'n wachtwoord die net niet wou meewerken indruk meld ie me af ....ik vat het even niet meer. Ik ben nu maar even op virussen, e.d. aan het scannen. Iemand nog adviezen/oplossingen?

EDIT: en nu doet ie het wel...sorry voor de overlast in dit topic maar de vaagheid slaat toe :9

[ Voor 22% gewijzigd door Alm4riC op 13-10-2005 19:28 ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Virusje msschien?

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1