[BF2] Spel blijft melding geven dat er een patch is

Pagina: 1
Acties:

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
Ik heb het gevoel alsof mijn Battlefield 2 half gepatched is. De versie rechtsboven staat op 1.1.2551.0, maar elke keer als ik BF2 opstart (danwel los, danwel via All-Seeing Eye) dan verschijnt er een scherm met een melding van EA. BF2 moet afgesloten worden om dat bericht te laten zien, maar het is gewoon de melding dat 1.03 uit is.

Bovendien kan ik bij 'Singleplayer' niet voor Wake Island 2007 kiezen, terwijl de map er wel opstaat. Als ik namelijk via de in-game browser een spel join, dan werkt alles vlekkeloos.

Iemand enig idee wat hier mis kan zijn? Ik heb de patch al opnieuw gedraaid, zowel via de normale installer als via het handmatig runnen van de patch.exe

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Even zoeken kan geen kwaad hé? Er is een speciaal Battlefield 2 topic, waar je allerlei tech vragen kunt stellen!

Verwijderd

dat bericht van die patch heb ik ook maar enkel als ik naar bfhq ga.
Wake island heb ik nog niet geprobeerd in single plater (ik speel enkel online).
Volgens mij gewoon bugs in de patch, niet ongewoon bij bf2.

• eborn
TranceSetter schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:01:
Even zoeken kan geen kwaad hé? Er is een speciaal Battlefield 2 topic, waar je allerlei tech vragen kunt stellen!
Waar zie jij dat topic staan? Ben heel benieuwd :)

• eborn
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:02:
dat bericht van die patch heb ik ook maar enkel als ik naar bfhq ga.
Wake island heb ik nog niet geprobeerd in single plater (ik speel enkel online).
Volgens mij gewoon bugs in de patch, niet ongewoon bij bf2.
Grappig, bij mij meteen als het spel opstart. Ik speel ook enkel online, maar het viel me op toen ik naar het single player scherm ging. Vooral omdat ik ergens anders ook gelezen had dat mensen met een mislukte patch daar geen Wake Island zagen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Euh... is het al bij je opgekomen dat je die melding weg kunt klikken en dat die melding pure reclame is? :) Iedereen die patched naar 1.03 krijgt deze 'reclame' te zien. Beetje vaag en onnodig van EA, maar het is nu eenmaal zo. En TranceSetter: dat grote topic is niet zomaar bedoelt voor alle vragen :)
p.s. eborn, gebruik in het vervolg de edit-knop als je vlak na je laatste reactie nog iets toe hebt te voegen

• eborn
Crash schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:42:
Euh... is het al bij je opgekomen dat je die melding weg kunt klikken en dat die melding pure reclame is? :) Iedereen die patched naar 1.03 krijgt deze 'reclame' te zien. Beetje vaag en onnodig van EA, maar het is nu eenmaal zo. En TranceSetter: dat grote topic is niet zomaar bedoelt voor alle vragen :)
Uiteraard kun je die wegklikken :) Maar ASE werkt daardoor niet meer. En er blijken ook enorm veel bugs in de vernieuwde ingame browser te zitten, dus ASE blijft de voorkeur houden :)

Maar ik vond het vreemd dat ik er niet veel meer mensen over hoorde, vandaar de vraag. Sommige mensen geven ook aan dat ze het alleen krijgen als ze naar BFHQ gaan, wat weer vreemd is.
p.s. eborn, gebruik in het vervolg de edit-knop als je vlak na je laatste reactie nog iets toe hebt te voegen
Klopt, foutje ;) Vond het daarna ook weer zoiets om een lege post achter te laten.
Pagina: 1