Al een hele tijd ben ik vergeefs opzoek waarom met onderstaand INSERT statement niks in mijn database komt. Het is inmiddels gelukt dat ik geen syntax foutmeldingen meer terug krijg maar de database wordt nog steeds niet gevuld met gegevens. Als ik de variabelen naar het beeld echo bevatten ze wel degelijk gegevens.
Hier dus een selectie van de code waar de query wordt uitgevoerd:
Bovenaan aan de code wordt gewoon netjes de php file om verbinding met de database te maken geopend. Omdat ik geen enkele foutmelding terug krijg en zeker weet dat mijn kolommen kloppen weet ik niet meer waar ik moet zoeken. Of kan ik uberhaupt geen variabelen van het type $bla['naam'] via een INSERT statement naar de database schrijven?
Hier dus een selectie van de code waar de query wordt uitgevoerd:
PHP:
1
2
3
4
5
| <?php mysql_query("INSERT INTO bedrijven (bedrijfsnaam,adres,postcode,postbus,plaats,email,bedrijfsinformatie,gebruikersnaam,wachtwoord) VALUES ({$invoer['bedrijfsnaam']},{$invoer['adres']},{$invoer['postcode']},{$invoer['postbus']},{$invoer['plaats']},{$invoer['email']},{$invoer['bedrijfsinformatie']},{$invoer['gebruikersnaam']},{$invoer['wachtwoord']})"); ?> |
Bovenaan aan de code wordt gewoon netjes de php file om verbinding met de database te maken geopend. Omdat ik geen enkele foutmelding terug krijg en zeker weet dat mijn kolommen kloppen weet ik niet meer waar ik moet zoeken. Of kan ik uberhaupt geen variabelen van het type $bla['naam'] via een INSERT statement naar de database schrijven?