Realmagic Hollywood + remote control?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Ben sinds vandaag in het bezit van een dvd spelertje en bijbehoordende mpeg kaart (de RealMagic Hollywood +) maar nu zit er in het pakketje ook een afstandsbediening en een infrarood kastje dat je aan kan sluiten op wat het lijkt een monitor uitgang (dezelfde zit ook op die mpeg kaart).... maar hier het probleem... om alles lekker te laten werken moet ik mijn videokaart doorlussen naar de mpeg kaart met een heel mooi kabeltje en mijn monitor om die mpeg kaart aansluiten.... maar waar moet ik dan dat infrarood kastje op aansluiten....????????????????

HELP!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
RTFM (ik neem aan dat het daar in staat) ;)

Ik heb zelf een infra-rood ontvanger voor winamp (enorm handig, maar dat terzijde) en die sluit ik gewoon aan op mijn COM poort. Tel het aantal pinnetjes eens. Als ik me goed herinner is een monitoruitgang 15 pins en een com-poort 9 pins. Daar kun je het ook aan zien.

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
je hebt helemaal gelijk.... ik zie het nu ook... gewoon niet goed opgelet... tnx

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-07 10:18

Roelof

Illustrious Wolf

Evert: waar kun je zo'n infrarood afstandbediening voor winamp kopen en wat is (plusminus) de prijs?

b.v.d.

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die heb ik via via kunnen bemachtigen. Hij komt van de Campus in Twente, een vriend van me heeft hem voor mij gekocht, dus waar hij hem vandaan heeft weet ik ook niet. Hij koste 60,=.

Zou ik die remote voor winamp (is gewoon een IR-ontvanger, met afstandbediening) ook voor die Realmagic kaart kunnen gebruiken?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Enig idee of die kabel waar dat infra-rood oog aan vast zit te verlengen is ?
Dit ivm lange afstande tussen pc en tv..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Pagina: 1