Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker-en-den-,

Voor een heus (jawel) radioprogramma moet ik verslaggeving doen, slechts bewapend met mijn telefoon. (noka 6610 of sony eric t610). Ik moet mensen interviewen (dat gaat best aardig met een teleoon) maar ook contact houden met de presentator. Ik doe dit momenteel met een headset. Een 'oortje' in om de presentator te horen, en dat kl#te kabeltje is net niet lang genoeg om t microfoontje in de buurt van geinterviewde te houden...Eigenlijk werkt dit dus voor geen meter. :( hebben jullie enig idee hoe ik kan beschikken over een microfoon met een lange kabel én ook nog te horen wat de persoon aan de andere kant zegt? Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen B) wat ik bedoel...Een headset met een enorme afstand tussen mic en oordopje zeg maar....

bedankt voor jullie reactie!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 22:23

Geckoo

Good news, everyone!

als je de telefoon zelf als mic gebruikt en de headset in je hoofd duwt. werkt het dan zo niet?

afaik zet de headset je mic van je telefoon niet uit.

[ Voor 24% gewijzigd door Geckoo op 13-10-2005 16:56 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas valt de mic van de telefoon uit als je een headset aansluit...

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 14:00
dan maak je het draadje toch gewoon iets langer ? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
bedenkt me nu dat dat ook wel logisch is, anders kraakt t verschrikkelijk als je gsm bijvoorbeeld in je broekzak zit...

Verwijderd

Topicstarter
1300A schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:58:
dan maak je het draadje toch gewoon iets langer ? 8)7
-dat dacht ik ook even te doen, maar dat werkte voor geen meter...die ultra dunne kabeltjes zijn zo gevoelig dat ik daarna echt geen heldere verbinding meer had, geintje heeft me 2 headset gekost...

Verwijderd

Sony Ericsson K750i / W800i / D750i..
Daar kan je de HEadset van de W800i nemen waarbij je de oordoppen zelf in kan doen en de Mic
bij je geinterviewde houdt ..
(nogal onpro..)
hierbij moet je wel opletten dat je dan andere oordoppen neemt anders hoor je die ander niet .. :P (zitten helemaal in je oor..)
maar dan is dat een hele goeie oplossing.. (maar het kost ook wel ff wat :P)

Verwijderd

Topicstarter
Das inderdaad even een investering...declareren gaat niet lukken denk ik...

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb je geen Minidisc? Ik heb hier nog 'n (oude) minidisc
je steekt er 'n microfoontje in van je computer van 4 meter snoer
en je propt oordoppen in je hoofd, werkt perfect (alleen niet via 'n telefoon mja)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kun je geen bluetooth headsetje ofzo gebruiken?
CLB schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:27:
Heb je geen Minidisc? Ik heb hier nog 'n (oude) minidisc
je steekt er 'n microfoontje in van je computer van 4 meter snoer
en je propt oordoppen in je hoofd, werkt perfect (alleen niet via 'n telefoon mja)
En hoe gaan de luisteraars het dan horen slaperd? ;)

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 13-10-2005 17:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

1 headset met kabel voor jou en een bt headset dat je in je hand blijft houden en zo bij iedereen in ze gezicht kan duwen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

RobIII schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:27:

En hoe gaan de luisteraars het dan horen slaperd? ;)
Hmm m'n B) is idd vies. Sorry van 't erover heen lezen 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 10:17
Wat dacht je van een goede handmicrofoon, een echte hoofdtelefoon en een koppeling naar je GSM?

Voor een 6610 is dat wel te doen, koop je een HDS-3 stereo headset, een los plastic kastje en daar soldeer je de boel netjes in. Voordeel van de HDS-3 is dat je die los kan schroeven.

Of je koopt een los universeel adaptertje van de Nokia pop port connector naar universeel jack bij conrad oid. en dan maak je zelf een soort jackdoorluskabel voor je mic en hs.

Kijk bijvoorbeeld hier: http://www.hackaday.com/entry/1234000220054587/

[ Voor 83% gewijzigd door Pino op 13-10-2005 18:02 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Pagina: 1