Kan iemand mij uitleggen of een link geven hoe ik zelf een template kan maken voor Microsoft Sharepoint Services. Ik heb al flink gezocht maar het is me nog steeds niet duidelijk.
Ik neem aan dat je het hebt over het bouwen van een custom Site Definition...
Hier zou je bijvoorbeeld al het een en ander kunnen vinden... en Google weet volgens mij er ook aardig wat van af
Hier zou je bijvoorbeeld al het een en ander kunnen vinden... en Google weet volgens mij er ook aardig wat van af
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik heb al wat geprobeerd, en een template gedownload en zoals het opd e microsfot page stond ytoegeovegd aan sharepoint, maar ik kon hem niet kiezen bij het maken van de nieuwe site, terwijl hij wel bij de sjabloongallerij stond. Ligt dit eraan dat ik de Nederlandstalige Sharepoint heb en de template Engels is. Want als ik bijvoorbeeld een site in sharepoint maak, end eze als sjabloon opsla, dan kan ik die wel kiezen. Als ik dan kijk in de gallerij zie ik dus als enige verschil, dat de sjabloon die het wel deed, Nederlands is en de andere Engels.
Site-sjablonen zijn taal (locale)-afhankelijk ja, net zoals lijstsjablonen etc ..
Dus nu moet ik een nederlandse template hebben. Dat dacht ik dus al. Nu alleen nog een manier vinden om zelf die templates te maken, wnat dat snap ik nog niet helemaal.
Pagina: 1