Toon posts:

Draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een draadloos netwerk aan te gaan leggen.
Ik heb de asus wl500-g (oid) gehad maar deze heeft na 1x vallen (van.. 50cm) de geest gelaten. Echt tevreden over deze router was ik trouwens ook niet.
Nu heb ik echter een nieuwe nodig en ik heb vaag gehoord dat linksys betere draadloze routers heeft dan asus.
Ik zie echter door alle bomen het bos niet meer. Welke linksys is goed voor een draadloos netwerk in een huis met 3 verdiepingen. Sterk signaal is dus vereist.
Is de LINKSYS WRT54G router/switch Access Point bijvoorbeeld een goede keuze?
of werkt de Digiconnect Wireless Router 54 Mbps ook naar behoren?

kortom, help is nodig!

Alvast bedankt

Verwijderd

al die huis tuin en keuken dingen hebben maar en zendvermogen van maximaal 60mw... met een hack kan je die van linksys naar 80 zetten maar dat is ook niet altijd even stabiel

www.zx-yagi.nl heeft wat professionelere Senao apparatuur met een zendvermogen van 100mw.. Het maximale dat je in NL mag uitzenden.

Het kost wat meer maar het is het waard...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor jouw informatie: de Linksys WRT54G heeft zo goed als dezelfde hardware als de Asus WL500g. Overigens zijn er voor beide gemodificeerde firmwares die meer mogelijkheden bieden. Voordeel van de Asus is dat je er via USB een harddisk of flashdisk aan kan hangen voor ftp/web/samba server e.d.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

franssie

Save the albatross

gebruik zelf ook senao, goed tevreden maar ik heb dan ook een houten huis.
Veel rendement kan je ook krijgen met het aanschaffen van een externe antenne (in bovengenoemde winkel ook verkrijgbaar, maar natuurlijk ook ergens anders of zelfs zelf te bouwen voor een paar tientjes).

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Sorry, maar dit is echt vaak genoeg langsgekomen. Ik raad je aan eens te zoeken naar hoe men te spreken is over Linksys.

Dit topic is gesloten.