hallo, ik post hier niet zo vaak een bericht maar heb nu toch wel echt een vraag na het hele forum afgestruind te hebben. Het zit zo, ik heb een pc met windowns xp pro er op. Nu wil ik eigenlijk op deze pc nt 4 installeren omdat ik hem als server wil laten fungeren (deze cd heb ik legaal liggen en wil niet op de illegale toer gaan) Ik weet niet of nt4 kan draaien op de ntfs versie die er nu op staat voor xp pro. Ik snap er gewoon bar weinig van
wie kan me helpen. bvd
Nee, dat kan niet.
Je zal de pc moeten formatteren en dan NT4 erop zetten.
Je zal de pc moeten formatteren en dan NT4 erop zetten.
Nee kan niet, maar dat had je door het gewoon even te proberen wel uit kunnen vinden. NT4 kan pas vanaf SP4 (of ander SP, misschien zelfs pas 6) ntfs 5 aan
Met [search=nt4 installeren na xp] had je ook al gelijk tientallen topics gevonden.
Ik zie totaal niet wat je zelf al geprobeerd hebt en onderzocht. Dat verwachten we hier wel van onze bezoekers. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door, en probeer het als je er echt niet uit komt met een duidelijke omschrijving met alle info die je hebt kunnen vinden eens in een nieuw topic.
Let daarbij ook even op de topictitel, die bevat totaal geen omschrijving van je probleem, dus zal mensen niet naar je topic kunnen lokken.
Ik zie totaal niet wat je zelf al geprobeerd hebt en onderzocht. Dat verwachten we hier wel van onze bezoekers. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door, en probeer het als je er echt niet uit komt met een duidelijke omschrijving met alle info die je hebt kunnen vinden eens in een nieuw topic.
Let daarbij ook even op de topictitel, die bevat totaal geen omschrijving van je probleem, dus zal mensen niet naar je topic kunnen lokken.
Dit topic is gesloten.
![]()