Toon posts:

[XP/OF2003] Shortcuts niet in save dialog box

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleempje. Of naja... iemand hier heeft een vaag probleempje.
Hij heeft op zijn bureaublad een aantal shortcuts gemaakt naar mapjes op zn hardeschijf. Als hij een word document wil opslaan, klikt ie vervolgens op de Bureaublad shortcut (links), maar krijgt dan alleen de documenten/mapjes te zien die ook echt daadwerkelijk op zn bureablad staan. Maar de snelkoppelingen staan er NIET tussen.
Daarnaast staan de kleine pijltjes (die aangeven dat iets een shortcut is) ook niet meer bij de icoontjes op zn bureaublad.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?!?!

Verwijderd

Het is logisch dat die mappen niet verschijnen, alleen mappen die daadwerkelijk op je bureaublad staan worden getoond. Waar de pijltjes zijn gebleven, weet ik niet...

Verwijderd

Topicstarter
Eh... bij mij werkt t wel:

Afbeeldingslocatie: http://img416.imageshack.us/img416/4355/screeniesaveas1mg.gif

Verwijderd

Oke, dan heb ik niets gezegd... Werken die snelkoppelingen nog wel?

Verwijderd

Topicstarter
Yup... en ik heb ook een nieuwe aangemaakt, maar die komt ook niet tevoorschijn.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit probleem heb je in 'notepad' niet gok ik? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:33:
Dit probleem heb je in 'notepad' niet gok ik? :)
Geen idee eigenlijk... maar gebruikt notepad niet hetzelfde save-dialog venster als alle andere windows programma's?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

Geen idee eigenlijk... maar gebruikt notepad niet hetzelfde save-dialog venster als alle andere windows programma's?
Nou bekijk het eens, hij zegt het niet voor niets :) Waarom het daar anders zal zijn weet ik niet trouwens...
Pagina: 1