Nieuwe Ubuntu distro in de maak: Xubuntu

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15
Afbeeldingslocatie: https://wiki.ubuntu.com/XubuntuArtwork?action=AttachFile&do=get&target=xubuntu_logo.png

Het gaat gebaseerd worden op de normale basis van Ubuntu met daarop XFCE4, oftewel bloejdesnel op nieuwe systemen en op oudere systemen beter werkbaar dan bijv. Gnome of KDE. Het project staat helaas nog in de kinderschoenen, maar dit lijkt me een erg mooi alternatief voor wat slomere machines!

Meer info: https://wiki.ubuntu.com/Xubuntu

Volgens mij is het al apt-getbaar als 'xubuntu-desktop', wie kan dat confirmeren? :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-02 11:00

ThunderNet

Flits!

Zou je het plaatje iig willen veranderen? :) Heb geen zin om allerlei certicaten te checken om plaatje :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Men verandere de default desktop, en er is weer een nieuwe distro?

Ik zal die distrogeilheid van Linux nooit snappen 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:40

DizzyWeb

Ondertiteld

• Zwerver
  • Niet online
Mjah, in principe doen we in NOS niet aan pre-aankondigingen en aankondigingen van allerlei nieuwe Dists, dus deze gaat maar dicht. Als je het de moeite van het wereldkundig maken waar vindt kan je het altijd in de meuktracker submitten :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Zwerver
  • Niet online
Mjah, in principe doen we in NOS niet aan pre-aankondigingen en aankondigingen van allerlei nieuwe Dists, dus deze gaat maar dicht. Als je het de moeite van het wereldkundig maken waar vindt kan je het altijd in de meuktracker submitten :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.