Toon posts:

Asus V7100 + Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand welke drivers ik moet gebruiken om mijn Asus 7100 onder Windows 2000 aan te sturen? Gewoon de drivers van de cd of kan ik er de versie 7 detonator drivers voor windows 2000 voor gebruiken?

Dank voor de info.

Verwijderd

Kan allebei,

De detonator 7.x zijn speciaal voor directx8, dus als je dat draait zijn die waarschijnlijk de beste keuze hoewel ze wat problemen op kunnen leveren bij sommige mensen.

Anders gewoon de detonator 6.xx reference drivers van NVidia, zijn beter (nieuwer) dan de standaard asus-drivers...

Komt eigenlijk op het volgende neer, probeer eerst 7.xx en mocht dat problemen opleveren bouw dan langzaam af :)

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Tja, daar zijn de meningen over verdeeld. Het hangt volgens mij sterk af van de configuratie. Try-and-error zou ik zeggen...
Zelf gebruik ik W2k, Service Pack 1, Detonator 6.47 en DirectX 8.0, maar er zijn anderen die een beter resultaat met 7.17 bereiken. Bij mij veroorzaakt 7.17 een schokkerig beeld in Q3A.

Wat je in W2k iig wel moet doen is de 60Hz-bug even patchen. Hier http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?ztn/nvreffix.zip is o.a. een prog. voor OpenGL te vinden. Gaat het om DirectX, dan zul je het via Dxdiag/Help moeten aanpassen.