Toon posts:

[JS] Detecteren van video afmetingen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag clientside willen kunnen "uitlezen" wat de afmetingen van bijvoorbeeld een .mov bestand zijn. Die hebbik natuurijk nodig om de grote van de player te zetten.

*ter info, ik wil dus in een html pagina embedden, maar de grote van het object zetten.

Ik heb me rot gezocht, mischien met de verkeerder query, maar heb niet echt iets kunnen vinden waarmee ik dit voor elkaar krijg ...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 14:38 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Dit kan alleen wanneer je het bestand inleest in een component dat ermee om kan gaan. Bij WMV gebruik je bijvoorbeeld Windows Media Player, deze embed je in je pagina en vervolgens kun je allerlei eigenschappen opvragen.

Het werkt dus nèt even ietsje anders dan je denkt, dus eerst de player het bestand laten laden, daarna pas resizen.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, klinkt wel lochisch, maar hoe kom ik dan aan die informatie ?
Ik zal (neem ik even aan) tegen het quicktime object aan moeten praten of zo ?

Any directions to look in pls..

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

nou je plaatst dus een quicktime player op je site; laad iets in en vraagt dan aan de player hoe groot het object is; daarna scale je pas. De header van het in te laden bestand moet er namelijk zijn. Om eerlijk te zijn is het makkelijker dat soort data met je videobestand mee te sturen

offtopic:
of om alles om te katten naar flash, waar je dit soort informatie gewoon direct aan kunt vragen

Stoer; Marduq