"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Juist. Op de achterkant zitten twee kabelingangen, eentje voor tv en eentje voor fm-radio. Als je de tweede kabel aansluit (die voor FM radio dus) werkt de tv ook. Blijkbaar werkt de tweede tv-tuner ook via de radio-kabel...
Dit ter info voor de mensen die dit topic later met de search tegenkomen. Mijn probleem is in ieder geval opgelost. Alhoewel het beeld er nog minder uit ziet dan met alleen de ene tuner aan, maar dit ligt volgens mij aan de kabel die ik net gebruikt heb.
Dit ter info voor de mensen die dit topic later met de search tegenkomen. Mijn probleem is in ieder geval opgelost. Alhoewel het beeld er nog minder uit ziet dan met alleen de ene tuner aan, maar dit ligt volgens mij aan de kabel die ik net gebruikt heb.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Sorry voor de triple-post, maar het werkt toch niet. Een reboot later zie ik weer niets. En dat terwijl ik in de tussentijd echt niets anders veranderd heb dan de radio instellingen (en daarna werkte het dus) en daarna rebooten om een externe harddisk via usb aan te sluiten. Dat kan toch geen invloed hebben op het beeld van de tuner?
tegen wie praat je nou ?
...less is more
Ik had een probleem, kwam er niet meer uit en postte hier een vraag. Toen deed ik iets heel anders op dezelfde pc en ineens was het probleem opgelost. Dus postte ik die bevinding hier, voor als iemand hetzelfde probleem zou hebben, of zou denken dat ik nog hulp nodig had. Toen bleek ineens dat het probleem toch niet was opgelost, dus leek het me logisch dat hier ook te melden. Vanmdaar de drie posts achter elkaar...
[edit knop] 
Maar bedankt voor de info
Maar bedankt voor de info
NEE: dit is geen signature...
Pagina: 1