Ik heb anderhalf jaar geleden een Logitech MX510 gekocht, na ongeveer 2 maanden had ik een probleempje met de linkermuisknop. Hij ging namelijk af en toe in 2 delen, hiermee bedoel ik als je zacht op de knop drukte je eigenlijk ook klikte, maar dan moet je net weer ff doordrukken om hem te laten werken.
Ik heb hem toen na een paar maanden geruild, heb toen een MX510 gekregen waar ik het ook na 2 maanden kreeg, alleen nu bij de rechtermuisknop.
Weet iemand hoe dit kan komen? En is dat ook op te lossen?
Want ik kan de muis vast wel weer ruilen, maar als ik dan na 2 maanden weer met het probleem zit...
Mijn oom had hier ook last van met zijn MX500 (heeft nu een MX1000) maar heb verder geen topics hierover gezien...
Ik heb hem toen na een paar maanden geruild, heb toen een MX510 gekregen waar ik het ook na 2 maanden kreeg, alleen nu bij de rechtermuisknop.
Weet iemand hoe dit kan komen? En is dat ook op te lossen?
Want ik kan de muis vast wel weer ruilen, maar als ik dan na 2 maanden weer met het probleem zit...
Mijn oom had hier ook last van met zijn MX500 (heeft nu een MX1000) maar heb verder geen topics hierover gezien...