Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb anderhalf jaar geleden een Logitech MX510 gekocht, na ongeveer 2 maanden had ik een probleempje met de linkermuisknop. Hij ging namelijk af en toe in 2 delen, hiermee bedoel ik als je zacht op de knop drukte je eigenlijk ook klikte, maar dan moet je net weer ff doordrukken om hem te laten werken.
Ik heb hem toen na een paar maanden geruild, heb toen een MX510 gekregen waar ik het ook na 2 maanden kreeg, alleen nu bij de rechtermuisknop.
Weet iemand hoe dit kan komen? En is dat ook op te lossen?
Want ik kan de muis vast wel weer ruilen, maar als ik dan na 2 maanden weer met het probleem zit...
Mijn oom had hier ook last van met zijn MX500 (heeft nu een MX1000) maar heb verder geen topics hierover gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had het ook met de 510 alleen was me bonnetje kwijt slim :9

nu al paar maanden de 518 en er nog geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben dus niet de enigste samen met mijn oom :P .

Dan ga ik vanmiddag even naar de Mycom, hopen dat ik een MX518 krijg als ze deze niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-10 14:28
Kep de mijne nu 7/8 maanden, gelukkig nergens last van.
Maar kep er ook nog niet van gehoord eerlijk gezegt...
Misschien informeren bij logitech? Als dit je 2de al is zal het probleem we vaker voorkomen gok ik zo.
Misschien kunnen ze je ook een oplossing geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik had precies hetzelfde met die van mij... Na lang aandringen heb ik van Paradigit een nieuwe gekregen, deze heeft er geen last van...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de reacties, vorige x deed Mycom er helemaal niet moeilijk over en gaf mij een Mx510 ipv Mx510 omdat ze die niet meer hadden.

De gene die op de bon heeft geschreven "Logitech MX 500 is omgeruild voor een MX510" heeft er alleen geen datum bij gezet. Want vanaf die datum hoor ik weer 1 nieuw jaar garantie te krijgen.
Nouja dat is hun fout, dan moet ie mij maar geloven dat het afgelopen november was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mycom wilde hem niet terugnemen en zei dat ik met Logitech moest bellen.

Dat heb ik tenet gedaan en ze sturen mij tussen de 1 tot 3 weken een nieuwe MX510 op. Als ik hem ontvangen heb moet ik het einde van mijn kabel (het USB stukje) naar een vaag adres in Zwitserland sturen.

Ben alleen bang dat ik na een maand of 2 hetzelfde probleem zal hebben, maarja, meer kan ik er nu even niet aan doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Had precies hetzelfde, teruggebracht in doos en meteen omgeruild zonder te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:33:
Mycom wilde hem niet terugnemen en zei dat ik met Logitech moest bellen.

Dat heb ik tenet gedaan en ze sturen mij tussen de 1 tot 3 weken een nieuwe MX510 op. Als ik hem ontvangen heb moet ik het einde van mijn kabel (het USB stukje) naar een vaag adres in Zwitserland sturen.

Ben alleen bang dat ik na een maand of 2 hetzelfde probleem zal hebben, maarja, meer kan ik er nu even niet aan doen ;).
Wtf moeten ze dan met dat USB stukkie? :P
Noujah..hoef je die oude niet meer in te levere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat je anders makkelijk de boel kan belazeren, dan zeg je bijv. dat je muis flipt, sturen hun je een nieuwe muis op en heb je 2 goed werkende muizen.

Als je dat USB stuk eraf knipt kan je je oude muis niet meer gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:33

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

G-SuPRuuB schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:53:
[...]

Wtf moeten ze dan met dat USB stukkie? :P
Noujah..hoef je die oude niet meer in te levere?
Dan is het namelijk zeer waarschijnlijk dat de muis niet meer bruikbaar is. Zo hoef jij geen complete muis op te sturen (portokosten), en hoeft Logitech geen complete kapotte muisen weg te gooien in Zwitserland.
Damn it, Arie Kanarie

[ Voor 5% gewijzigd door Lolhozer op 13-10-2005 15:59 ]

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 14:41
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:59:
had het ook met de 510 alleen was me bonnetje kwijt slim :9

nu al paar maanden de 518 en er nog geen last van
Voor Logitech RMA heb je geen aankoopbewijs nodig hoor. S/N en M/N onderop je muis is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HyperioN. schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

Voor Logitech RMA heb je geen aankoopbewijs nodig hoor. S/N en M/N onderop je muis is voldoende.
Klopt, ik hoefde ook geen bon of iets op te sturen. Hij vroeg om het aankoopadres, waarom ze de muis niet terugnamen en het M/N en S/N onder de muis.

Hopen dat de volgende muis in orde blijft, en anders laat ik ze lekker weer een nieuwe muis sturen :P .
Hebben jullie misschien tips om zoiets voor te blijven? Of ligt het gewoon aan een technisch mankement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:09:
[...]

Hopen dat de volgende muis in orde blijft, en anders laat ik ze lekker weer een nieuwe muis sturen :P .
Hebben jullie misschien tips om zoiets voor te blijven? Of ligt het gewoon aan een technisch mankement?
Ik denk dat je gewoon veel pech hebt dat die 2de het ook heeft, maar stel dat die 3de het na een paar maand ook heeft ruil je hem wéér in. Maar ditmaal voor een nieuwer model omdat de MX510's op zijn >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede tip, want de garantie is volgens mij 3 jaar bij Logitech zelf.
En bij iedere nieuwe muis die ik krijg, hoort het weer dat je 3 jaar nieuwe garantie krijgt.

Zo kan ik iedere Logitech muis afgaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN. schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

mjah maar ik heb um ook al met me domme kop opengehaalt (a)
Pagina: 1