I reject your reality and substitute my own!
Dus kom je op 4 pagina's op A4 formaat. Wat je kan doen is de volledige breedte kiezen in PS. De twee afbeeldingen naast elkaar leggen en kijken of je kan spelen met print-settings?
Wat heb je zelf geprobeerd?
[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 13-10-2005 13:21 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Er werd hier eerder over een programma gesproken, waarbij je via internet een bestand kon uploaden en hiervan een poster kon maken, deze werd alleen zwartwit en er kwam een raster overheen..dit kan ook niet toegepast worden op mijn bestand..
op internet zelf vind je ook niet echt programma's die hier speciaal voor gemaakt zijn.
I reject your reality and substitute my own!
Daarnaast zag ik deze work-around: http://www.killersites.co...um/viewthread?thread=1982
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hiermee kun je plaatjes rasterizen en zo groot uitprinten als je wilt.
En toen las ik: zonder allemaal afzonderlijke afbeeldingen te hoeven maken.
Niet helemaal wat je wilt dus (maar wel een coole link
[ Voor 32% gewijzigd door SuBBaSS op 13-10-2005 13:47 ]
In tegenstelling tot Poster is dit gratis/open source, en niet doet niet zo zeer aan je ogen
[ Voor 15% gewijzigd door Savantas op 13-10-2005 15:56 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Een superlelijk programma, (+ idem site) maar t werkt prima, ook de demo
http://www.postersw.com/poster.htm
En dan zeg je het nog lief!DJSmiley schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:33:
Een superlelijk programma, (+ idem site) maar t werkt prima, ook de demo
Waarom? Omdat het kan!!
Tsja, je deelt je tekening wel op in vier afzonderlijke delen, maar het is nog geen minuut werk.
Edit: na dit minuutje werk de delen weer samenvoegen en er en PDF'je van maken ? Dan heb je het weer in 1 document dat overal makkelijk gelezen kan worden en direct kan worden geprint.
[ Voor 37% gewijzigd door KneoK op 13-10-2005 19:30 ]