[iPod] Nano icm de universal dock-connector

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik heb een tijdje geleden een iPod Nano besteld en moet een dezer dagen binnen komen, ik heb een aantal vragen over die nieuwe universal dock.

Is elke dockconnector hetzelfde, ik bedoel niet hoe ze eruit zien maar of ze dezelfde mogelijkheden hebben. Dus als er bij de specificaties staat: "Geschikt voor elke iPod met dockconnector". Kan ik er dan vanuit gaan dat het werkt.

Kan de dockconnector van een Nano (via de universal dock, of niet) ook een slide show weergeven op tv bijvoorbeeld. Uiteraard kan deze geen video afspelen.....

Moet je voor de universal dock nog een adapter bestellen voor de nano. Op de site staat dat er vijf worden meegeleverd, maar ze noemen er maar drie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er wordt een verloopstukje voor de nieuwe docks meegeleverd met de nano. kan je dus zo aansluiten.
de nano heeft dacht ik geen video uitgang in het koptelefoongat, dus ik neem aan ook niet in de dockconnector, maar dat staat ongetwijfeld op apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod Nano ondersteund geen AV output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Iemand enig idee of deze ook werkt icm de nano tube :? (dus zonder em eraf te halen bedoel ik dan :))