Stroomprobleem Toshiba 430 CDT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19991

Topicstarter
Hi,
Weet iemand hoe je een Toshiba Satellite Pro 430 CDT kunt gebruiken zonder batterij? Dus alleen, rechtstreeks, aangesloten op 220 V.
|:(
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13611

Kan volgens mij niet, of je moet van de adapter het stekkertje afknippen en die dan aan de contactjes plakken (of solderen ofzo) maar daar moet je dan echt wel ff een schema voor hebben denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

damn, dubbel

edit

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Toch gewoon met de adapter die bijgeleverd is. Heb je geen baterij voor nodig hoor. Ik kan hem uit mijn laptop halen maar zolang als de adapter is ingeprikt blijft ie gewoon lopen...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

Gewoon met de bijgeleverde 220-kabel eh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kan hem dus niet gewoon op 220V zonder batterij zetten.... da's dus het probleem.
:( :(
De adapter zit in het notebook zelf. Ik heb alleen zo'n algemeen snoertje (zit ook vaak bij radio's) vanaf het stopcontact naar mijn notebook. Maar zonder batterij erin wil ie echt niet en mijn batterij is zo gigantisch op dat hij geen eens meer stroom door wilt geven waardoor ik mijn notebook nu niet meer kan opstarten/gebruiken.

Weet iemand daar raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk niet dat't probleem zit in't op zijn van de accu/batterij maar dat'r iets anders verrot is, want die stekker is'r JUIST voor als de batterij dood/op is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zou kunnen maar ik hoop/twijfel of dat inderdaad zo is. Voorheen kon ik het probleem verhelpen door de batterij eruit en weer erin te plaatsen. Nu is dat helaas ook niet meer voldoende???!!!
Ik heb echt het idee dat de batterij het probleem is maar ja hoe kom ik daar achter?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien had je daarmee gewoon geluk omdat dan iets werd aangedrukt? (contact ergens niet goed ofzo?)
kweenie
Maar goed, ik kan bij mij zonder problemen zonder accu draaien als ik't me goed herinner, me andere laptops weet ik't iig zeker van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mogelijk ja zo'n los kontakt....
Met mijn huidige Satellite Pro kan ik inderdaad ook zonder accu werken maar volgens mij met de 430 CDT niet.
Wie weet het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou ik ben eruit hoor!!!
De 430 kan inderdaad ook zonder accu werken.

Dat ie bij mij niet wil werken komt inderdaad van een los contact. Wanneer ik op de onderkant van het notebook, vlak bij de contacten van de accu (in de linkeronderhoek van de Toshiba stikker druk) gaat het lampje van netspanning branden.... >:) ;)
en kan ik hem gebruiken.

Weet iemand een oplossing om dit goed te krijgen?
Pagina: 1