check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Verder krijg ik niet echt de indruk dat je zelf moeite hebt gedaan om dit probleem op te lossen. Heb je iTunes überhaupt geprobeerd? Gebruik je nu een ander programma om de boel af te spelen? Heb je al gezocht met Google of de GoT search?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Moet je natuurlijk wel alles netjes in je media-bibliotheek zetten, maar als je tags in orde zijn gaat dat vanzelf redelijk goed.
Iets zegt me dat hij dit niet voor niets in Apple Talk heeft gezet, en dat hij het dus op een Mac wil doenRoccoS schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:52:
Windows Media Player kan dit ook doen, zie menu Extra > Opties > Tabblaadje Media-bibliotheek > "De muziek in de map met geripte muziek opnieuw indelen met de rip-instelling voor muziek".
Moet je natuurlijk wel alles netjes in je media-bibliotheek zetten, maar als je tags in orde zijn gaat dat vanzelf redelijk goed.
Heb je wel eens gezien hoe WMP for Mac er uit ziet?
micheljansen.org
Aangezien dit ineens een niet mac topic is: tag and rename dus... Kan je exact de gewenste structuur hebben die je fijn vind.
Dit doe je door variabelen aan te geven. Ik heb op heel mijn collectie een regel toegepast die alle bestanden renamed naar: d:\mp3\Artiest\Albumnaam\Tracknummer - Artiest - Titel.mp3
[ Voor 40% gewijzigd door LtMarx op 13-10-2005 11:27 ]
Ah, dus toch geen Mac vraagsaxion schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:57:
Kan dit topic ook verplaatst worden naar Software algemeen? ik zie dat deze in het apple talk topic staat...
Nou ja, op verzoek dan maar: Apple Talk => Software Algemeen
micheljansen.org
te laat
[ Voor 98% gewijzigd door c00kie op 13-10-2005 11:04 ]
Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen
Ik beheer mijn mp3's ook in tag & rename. Als je in de tags van je muziek-bestanden de artiest en het album hebt staan is het een handeling om dat keurig in gesorteerde directories te krijgen. (Optie hernoemen van de dir, met bijvoorbeeld de wildcard %1\%3 (artiest\album)).
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
gaat dit dan allemaal automatisch of moet ik nog handmatig mappen maken?Jester.NL schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:37:
Aanvulling op Lt. Marx:
Ik beheer mijn mp3's ook in tag & rename. Als je in de tags van je muziek-bestanden de artiest en het album hebt staan is het een handeling om dat keurig in gesorteerde directories te krijgen. (Optie hernoemen van de dir, met bijvoorbeeld de wildcard %1\%3 (artiest\album)).
Alles in je library (bibliotheek) zetten en dan in het menu kiezen voor 'consolidate library', et voila, alles staat mooi ingedeeld
Dit is niet gewoon mogelijk met WinAmp of Musicmatch?
Met MM heb ik al een tijd niet meer gewerkt, maar 2 a 3 jaar geleden kon dat niet volgens mij. Ik zou gewoon even iTunes proberen, daar kan je mooi in taggen en nog playlists in maken ook
het gaat allemaal automatisch...saxion schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:42:
[...]
gaat dit dan allemaal automatisch of moet ik nog handmatig mappen maken?