Ik zag hier dat je als je het laagste unieke bod doet, je voor dat bedrag je prijs kan kopen. Hoe kunnen ze dit doen?
Denk dat ze eerder winst dan verlies zullen maken, gezien de kosten van 80 cent per SMS'je. Zie ook het voorbeeld dat ze geven (van de limousine).
Alleen vraag ik me af: je biedt, krijgt te horen 'laagste unieke bod'. Jij helemaal blij, maar een minuut later geeft iemand een ander uniek laagste bod. Hoe wordt er dan mee omgegaan? Dat staat er niet!
Uiteraard is dit systeem het lucratiefst voor de aanbiedende partij als er veel mensen bieden.
Alleen vraag ik me af: je biedt, krijgt te horen 'laagste unieke bod'. Jij helemaal blij, maar een minuut later geeft iemand een ander uniek laagste bod. Hoe wordt er dan mee omgegaan? Dat staat er niet!
Uiteraard is dit systeem het lucratiefst voor de aanbiedende partij als er veel mensen bieden.
Je moet bellen of SMS naar een duur nummer en daar worden alle prijzen van betaald waarschijnlijk.
In mijn ogen gewoon nepperij, maar misschien is het wel waar. Ik zie steeds vaker van dit soort spul langskomen nml...
In mijn ogen gewoon nepperij, maar misschien is het wel waar. Ik zie steeds vaker van dit soort spul langskomen nml...
Wat denk je dat ze aan inkomsten genereren op het SMS-nummer en het 0900-nummer? Als het gaat lopen maken ze daar dik winst mee. Is gewoon een variant op de belspelletjes.
De opbrensten van een sms (€1,10). Sim-pel. als ze het daar niet mee redden zijn ze gauw weer weg, denk je niet 
en ze kunnen ook groot inkopen...
</signature>
Maar als ze groot gaan inkopen, is het gevaarlijk. Als het niet loopt ofzo, zitten ze met de gebakken peren.gerbennn schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:17:
De opbrensten van een sms (€1,10). Sim-pel. als ze het daar niet mee redden zijn ze gauw weer weg, denk je niet
Dit hoor je uiteraard na de looptijd van de actiesjroorda schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:16:
Het principe is heel slim (ken toevallig degene die dit mechanisme heeft bedacht).
De winnaar betaalt een relatief laag bedrag voor z'n product en moet eigenlijk de overige deelnemers bedanken voor het meebetalen van zijn / haar product
Als je slim bent, schaf je het pas aan na de looptijd van de actie. Als jij te horen krijgt dat je hebt gewonnen, vind je het niet erg om 1 / 2 weken te wachten op je prijs.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:20:
[...]
Maar als ze groot gaan inkopen, is het gevaarlijk. Als het niet loopt ofzo, zitten ze met de gebakken peren.
[ Voor 25% gewijzigd door BtM909 op 13-10-2005 10:22 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het is weer een nieuwe creatieve manier om de kansspel belasting te ontduiken..
Wie zegt dat er ooit iemand wint?Maar als ze groot gaan inkopen, is het gevaarlijk. Als het niet loopt ofzo, zitten ze met de gebakken peren.
[ Voor 51% gewijzigd door BCC op 13-10-2005 10:38 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Ik neem toch wel aan dat dit echt is. Ik snap je wel, maar om een 0900 nummer te nemen kost ook aardig wat duiten denk ik. En een sms lijn. Het moet toch wel verantwoord zijn.BCC schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:37:
Het is weer een nieuwe creatieve manier om de kansspel belasting te ontduiken..
[...]
Wie zegt dat er ooit iemand wint?
Pagina: 1