Goedemorgen,
Ik heb een zoekscript gemaakt waarbij de gebruiker zelf kan kiezen welke velden zij wilt laten weergeven bij de resultaten. Dit gaat allemaal goed, totdat er het veld 'Projectleden' gekozen wordt.
In een andere tabel staat welke projectleden bij een bepaald project horen. Dit kan dus leiden tot meerdere projectleden per project.
Mijn vraag is..... hoe kan ik al deze projectleden weergeven?
Ik heb al een hoop geprobeerd, maar ben er niet echt uitgekomen...
Met het onderstaande script worden wel alle projectleden weergeven, maar dan in elk veld.. wat natuurlijk niet de bedoeling is. Dus als er gekozen is voor projectleden en locatie, wordt er op de plek van de locatie EN op de plek van de projectleden alle projectleden weergegeven.
Weet iemand misschien hier een oplossing voor???
Ik heb de echo's al op verschillende plekken gezet, maar helaas mocht het allemaal niet baten, misschien dat jullie hier wat meer over weten.
Ik heb een zoekscript gemaakt waarbij de gebruiker zelf kan kiezen welke velden zij wilt laten weergeven bij de resultaten. Dit gaat allemaal goed, totdat er het veld 'Projectleden' gekozen wordt.
In een andere tabel staat welke projectleden bij een bepaald project horen. Dit kan dus leiden tot meerdere projectleden per project.
Mijn vraag is..... hoe kan ik al deze projectleden weergeven?
Ik heb al een hoop geprobeerd, maar ben er niet echt uitgekomen...
Met het onderstaande script worden wel alle projectleden weergeven, maar dan in elk veld.. wat natuurlijk niet de bedoeling is. Dus als er gekozen is voor projectleden en locatie, wordt er op de plek van de locatie EN op de plek van de projectleden alle projectleden weergegeven.
Weet iemand misschien hier een oplossing voor???
Ik heb de echo's al op verschillende plekken gezet, maar helaas mocht het allemaal niet baten, misschien dat jullie hier wat meer over weten.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| if (is_array($_POST['veld'])) { foreach ($_POST['veld'] as $key => $value) { if ($value = "Projectleden") { echo "<td>"; if ($Project_id <> "") { $qryProjL= "SELECT * FROM projectleden WHERE [Project-Id] = ".$Project_id; if( $resProjL = odbc_exec($conn, $qryProjL) ) { while ($obj = odbc_fetch_array($resProjL)) { $Afkorting = $obj['Afkorting'] ; if ($obj['Afkorting'] == "") { $Projectleden = $obj['Volledigenaam']; } else { $db1 = "C:\Inetpub\wwwroot\Projectdb\MainDB.mdb"; $conn1 = odbc_connect('DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ='.$db1, '', ''); $qryProjL1= "SELECT * FROM medewerker WHERE afkorting = '".$Afkorting."'"; $resProjL1 = odbc_exec($conn1, $qryProjL1); while($obj1 = odbc_fetch_array($resProjL1)) { echo " $obj1[roepnaam] $obj1[tussenvoegsels] $obj1[naam], "; } } } } } echo "</td>"; } if ($value <> "Projectleden") { echo "<td>".$$value."</td>"; } } } |
Proud member of the Cosmic Cows