PC blijft booten.

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137486

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een raar probleem.
Als ik mijn PC wil aanzetten gaat alles zoals nomaal, maar in plaats van dat het Windows-laadscherm verschijnt begint hij weer opnieuw met booten, en dit gaat oneindig door. Pas als ik hem een aantal keren handmatig aan en uit zet doet hij het. Ik heb dit probleem nog nooit gehad.

Configuratie:
AMD 64 3000+
MSI RS480M2, Xpress 200
2 x 512 MB RAM
Silentium T2 met 300 Watt voeding

Het probleem is extra vreemd omdat ik eergisteren mijn harde schijf heb geformatteerd (!!) en Windows XP Home opnieuw heb geïnstalleerd. Sindsdien heb ik dit probleem.
Wie weet waar dit aan kan liggen!
Ik heb alle kaarten en bankjes goed aangedrukt en erin en eruit gehaald, nog steeds dit probleem.
Ik krijg ook geen piepjes van het moederbord dat er iets fout is. Volgens mij ligt het aan Windows zelf, want vlak voor het laadscherm start ie opnieuw op. Ik heb geen zin om Windows opnieuw te installeren, dus is hier een oplossing voor! :?

Groeten,
Miel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Hmm, ik denk dat je dan toch zin moet maken om windows opnieuw te installeren ;)
Je zou het gewoon kunnen proberen.
Gooi anders ff knoppix ofzo erin, en kijk in linux of het een hardware of software fout is.

@ Snake Eater.

Knoppix is een distibutie van linux wat start vanaf de cd-rom. (downloaden @ www.knoppix.org)
Hiermee kan je als je dr wat verstand van had (niet dat ik dat 100% heb O-) ) met programma's je hardware kunnen testen.
Ondervind je niet 1,2,3 een probleem, dan licht het echt aan je windows (en dus een nieuwe instal)
700 MB te veel? Ik trek m met 40 minuten binnen :P
Btw, ik vind het altijd handig om een cd-rom ervan te hebben. Kan je nog vrij makkelijk je data redden.
Ik heb btw al wat eigen bedrijfjes het programma aangeraden en ze hebben het al gebruikt

Bekijk idd ook je tempraturen van je kast! Misschien zit de koeler van je cpu er niet helemaal goed op en bekijk eventueel je airflow hoe die is. (ik doe wat rook bij mn ingang en door mn plexi kan ik de rook zeg maar volgen)

[ Voor 79% gewijzigd door DJKroon op 13-10-2005 10:11 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DJKroon schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:01:
Hmm, ik denk dat je dan toch zin moet maken om windows opnieuw te installeren ;)
Je zou het gewoon kunnen proberen.
Gooi anders ff knoppix ofzo erin, en kijk in linux of het een hardware of software fout is.
Grretverdemme kan ik weer opnieuw beginnen :P
En is Knoppix de engie manier? 700 MB downloaden is wel erg veel ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 137486 op 13-10-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Kan je wel in Safe-Mode komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, tegen die tijd is hij alweer opnieuw geboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151552

Wat voor kaarten zitten er in? Ik heb namelijk een soortgelijk probleem gehad en heb toen 2 maatregelen genomen waardoor hij het weer ging doen. Welke van de twee de doorslag geeft is mijn een raadsel maar hier zijn ze:

1: voeding upgraden naar 420 W A-merk (teveel kaarten teveel stoom trekken dus reboot)

2: Zorgen voor een goede air-flow (Mobo haalde 55 graden C en dan reboot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151552

je kunt dat voeding probleem checken door overbodige pci kaarten er uit te halen. Het air-flow probleem kan je checken door met de kast open te starten, dan kan het mobo zijn hitte direct kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 151552 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:06:
Wat voor kaarten zitten er in? Ik heb namelijk een soortgelijk probleem gehad en heb toen 2 maatregelen genomen waardoor hij het weer ging doen. Welke van de twee de doorslag geeft is mijn een raadsel maar hier zijn ze:

1: voeding upgraden naar 420 W A-merk (teveel kaarten teveel stoom trekken dus reboot)

2: Zorgen voor een goede air-flow (Mobo haalde 55 graden C en dan reboot)
Maar 300 watt zou toch genoeg moeten zijn om fatsoenlijk te kunnen booten? Er zit alleen een on-board videochip in op het moment. Als ik in bios naar PC Health status kijk schommelt de temperatuur tussen de 30 en 35 graden, zou toch moeten kunnen?
Anoniem: 151552 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:08:
je kunt dat voeding probleem checken door overbodige pci kaarten er uit te halen. Het air-flow probleem kan je checken door met de kast open te starten, dan kan het mobo zijn hitte direct kwijt.
Er zitten om precies te zijn geen kaarten in, helemaal geen één. Bovendien, er zitten 2 case-fans in, 2 fans op de voeding, en voor de procesor een Freezer 64.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 137486 op 13-10-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Dan denk ik eerder dat het misschien fout is gegaan met je schone instal van je windows.
Eenigste optie wat ik er in zie is een schone windows instal, maar je kan t nog ff afwacht als iemand anders een beter idee heeft.

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 09:37

Gwannoes

Solderen moet je leren

Kun windows ook booten op een andere manier? Vanaf een bootflop/schijf? Of heb je dat al geprobeerd? Misschien kom je dan verder...

Verder: Als het goed is maakt windows een bootlog aan. Kun je op een of andere manier (weer door te booten van een floppy o.i.d.) dat log bekijken? Daar zou in moeten staan wat er fout gaat!

[ Voor 10% gewijzigd door Gwannoes op 13-10-2005 10:59 ]

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 12:18
ik zou zo niet durven zeggen dat het aan de windowsinstallatie ligt, al zou ik het wel eens proberen...

je zegt zelf dat je niet in veilige modus geraakt, maar veilige modus begint toch voor dat windows effectief begint te booten...
misschien is het wel een probleem met de hdd. hoor je geen tikjes terwijl hij aan het booten is? heb je al eens kunnen proberen met een andere hdd?

in ieder geval, een windowsinstallatie duurt een half uurtje, maar iets anders uitproberen kost toch moeite, en vervangen kost geld hé ...

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Check anders voor de zekerheid je geheugen met memtest en je harddisken met de tool die je van vinden in dit topic: OM FAQ / Beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
** Update **

Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd, omdat het de enige manier bleek om het probleem op te lossen. Maar wat blijkt, als ik mijn PC aanzet heeft ie gewoon hetzelfde probleem.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Éen van de twee harde schijven eruit getrokken
- Opstarten met één reepje geheugen en zonder PCI-kaarten
- Drivers updaten
- Alle programma's herinstallleren
- Hitman Pro erdoorheen gehaald
- Norton en Mcafee erdoorheen gehaald,
Maar nog steeds geen resultaat.

Ik heb ook nog een ander probleem, Mijn Taakbeheer doet het niet.
Als ik ctrl+alt+del of ctrl+shift+esc doe gebeurt er niks. In het register heb ik het probleem al proberen te verhelpen:
HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion >> Policies >> System, en dan DisableTaskMgr verwijderen of op 0 zetten.

Probleem 1: Als ik regedit in uitvoeren typ, verschijnt er alleen een lege opdrachtpromt.Uiteindelijk heb ik het register bereikt door in de windows map op Regedit.exe te klikken.
Probleem 2: De sleutel DisableTaskMgr bestaat niet.Dan zou het probleem er niet moeten zijn, toch? Dus ik heb de sleutel aangemaakt en de waarde op 0 gezet, maar ookd at hielp niks.

Wat is er aan de hand met mijn systeem! Het is verdomme twee maanden oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58862

Als er geen broodkruimels in je toetsenbord plakken kan je scandisk/chkdsk proberen.

Zet ook in "Startup and Recovery", bij "System Failure", de "Automaticly Reboot" optie uit en "Write an event to the system log" aan. Vervolgens alle foutmeldingen verzamelen en aan google voeren.

Check: OM FAQ / Beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
je hebt niet handmatig videokaart-drivers geinstalleerd/geupdated? Dit heeft bij mij namelijk wel eens dergelijke problemen veroorzaakt.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:07

Barrycade

Through the...

Ik begrijp uit je verhaal dat je 2 HD's hebt.

Heb je allebij de disks gebruikt om windows op te zetten?
Of steeds dezelfde harde schijf?

Stond op deze schijf ook Windows voordat je de boel opnieuw installeerde? Het kunnen ook MBR-problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Anoniem: 137486 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:56:
** Update **

Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd, omdat het de enige manier bleek om het probleem op te lossen. Maar wat blijkt, als ik mijn PC aanzet heeft ie gewoon hetzelfde probleem.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Éen van de twee harde schijven eruit getrokken
- Opstarten met één reepje geheugen en zonder PCI-kaarten
- Drivers updaten
- Alle programma's herinstallleren
- Hitman Pro erdoorheen gehaald
- Norton en Mcafee erdoorheen gehaald,
Maar nog steeds geen resultaat.
[ KNIP ----8<-----]
Euhm, Ik zal wel dom zijn hoor, maar ik had begrepen dat je PC niet eens windows compleet geladen kreeg? Hoe kun je dan Hitman Pro en ander programma's draaien/installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52

Bergen

Spellingscontroleur

Gwannoes schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

Euhm, Ik zal wel dom zijn hoor, maar ik had begrepen dat je PC niet eens windows compleet geladen kreeg? Hoe kun je dan Hitman Pro en ander programma's draaien/installeren?
Anoniem: 137486 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:55:
Hallo allemaal, ik heb een raar probleem.
Als ik mijn PC wil aanzetten gaat alles zoals nomaal, maar in plaats van dat het Windows-laadscherm verschijnt begint hij weer opnieuw met booten, en dit gaat oneindig door. Pas als ik hem een aantal keren handmatig aan en uit zet doet hij het. Ik heb dit probleem nog nooit gehad.
Mijn pa heeft precies hetzelfde, maar daar hebben we nog niets uitgeprobeerd. Hij laat hem echter gewoon rebooten en rebooten en rebooten en na pak-em-beet 5 keer start hij wel door. Hij reset hem dus verder niet handmatig ofzo. Bij hem wisselt het rebootpunt wel heel erg. Soms reboot hij nog voordat Windows begint met laden en soms reboot hij pas als Windows al bijna bij de icoontjes is.

Het rare is dat, als hij helemaal is opgestart, het systeem helemaal stabiel is. Hij reboot niet meer spontaan terwijl hij aan 't internetten is of whatever.

[ Voor 30% gewijzigd door Bergen op 26-10-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 21:31

ChangeLife4Ever

owned by above

Ik heb dit probleem ook wel eens eerder gehad.

Eerste keer lag het aan het feit dat de 2 processoren die ik geplaatst had (upgrade van dual bak) niet goed samenwerkte.

Tweede keer lag het aan het feit dat het geheugen brak was. Voor zover ik kan zien, heb je dat nog niet geprobeerd te testen. probeer dat ff met memtest (of een ander goed programma).

Derde keer lag het aan het feit dat ik m'n proc te ver overcockte c.q. mijn voeding de overclock niet aan kon. Ik had mijn CPU toen op 3,1GHZ met Qtech, terwijl hij nu 3,6 doet met Tagan. Kan dus ook de voeding zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 26-10-2005 14:28 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:16
Kun je niet een voeding uit een ander systeem proberen???
Ik heb een keer hetzelfde gehad met een 400Watt voeding, 350Watt voeding erin en het werkt (tot op heden) stabiel...

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 21:32
Dit is wel toevallig. De pc bij die ik voor m'n ouders thuis in elkaar heb gezet had precies hetzelfde probleem met bijna precies dezelfde configuratie. Ik had ook al geprobeerd om WinXP opnieuw te installeren, maar zonder resultaat. Er zitten verder geen PCI kaarten in, dus daar kon het niet aan liggen. En de GPU zit op het moederbord ingebakken.

Nu heb ik een weekje geleden de twee geheugen modules veranderd. Er zitten twee modules van elk 512MB in, die eerst op de eerste en tweede geheugen bank zaten, die heb ik nu veranderd naar de eerste en derde geheugen bank. Sindsdien is het probleem niet meer voorgekomen, dus misschien dat je dat eens kunt proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XP heeft standaard de reboot optie aan staan!
Hierboven heb ik al beschreven hoe je dat uit zet. Je hebt echt een BSOD en/of System Event nodig om te achterhalen wat de foutmelding is. Zonder foutmelding kom je niet verder. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:16
Anoniem: 58862 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:50:
XP heeft standaard de reboot optie aan staan!
Hierboven heb ik al beschreven hoe je dat uit zet. Je hebt echt een BSOD en/of System Event nodig om te achterhalen wat de foutmelding is. Zonder foutmelding kom je niet verder. :Z
Als het idd een Windows probleem is heb je gelijk, als het de voeding is zul je geen melding in de eventlog terugvinden....

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ben toevallig van de week 2!!! keer tegen hetzelfde probleem aangelopen bij kenissen die helemaal onafhankelijk van elkaar zijn. Ook hadden ze een heel ander systeem. Eentje ruim 4.5 jaar en andere bijna 2 jaar. (P3 1000 mhz, 256ram, 40gb en geforce 2mx), (P4 2600, 1024ram, 120gb en geforce 5200) geen info over mobo.

Windows bleef maar rebooten, ik kreeg wel de mogelijkheid om een safe boot te doen, maar toen rebootte de pc ook meteen. De pc rebootte voordat je de windowsbalk zag lopen.

De knoppix cd werkte gewoon op beide pc's. Heb geen test gedaan omdat ik niet wist dat die er in zat. Heb toen ff de bestanden gebackupt en windows opnieuw ge"installeerd. Kon alleen naar usbstick schrijven omdat linux de branders en hdd's hdd had beschermd en kwam er niet uit om die beveiliging op te heffen. (geef mij ook linux met al die ongein :-()

Windows opnieuw geinstalleerd en ff alle updates gedaan + virusscan en fw geinstalleerd. En beide draaien ze nu nog. Ook scandisk laten draaien, maar die vond ook geen noemenswaardige dingen. (iig geen foute sectoren). Dacht zelf eerst hdd fout maar zit nu een 'e'en of andere exploit te denken, omdat beide pc's vanaf juni niet meer geupdate waren en bij de een was de virusscan outdated.

[ Voor 7% gewijzigd door svdvlist2 op 26-10-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Bergen schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:20:
[verhaal over na een paar keer rebooten]

[...]
Mijn pa heeft precies hetzelfde, maar daar hebben we nog niets uitgeprobeerd. Hij laat hem echter gewoon rebooten en rebooten en rebooten en na pak-em-beet 5 keer start hij wel door. Hij reset hem dus verder niet handmatig ofzo. Bij hem wisselt het rebootpunt wel heel erg. Soms reboot hij nog voordat Windows begint met laden en soms reboot hij pas als Windows al bijna bij de icoontjes is.

Het rare is dat, als hij helemaal is opgestart, het systeem helemaal stabiel is. Hij reboot niet meer spontaan terwijl hij aan 't internetten is of whatever.
Aha, dat had ik dus even gemist. 8)7 Bedankt...

Als ik het zo bekijk lijkt het mij op een slecht onderdeel (PSU?) dat, na een tijdje opwarmen, besluit toch maar te gehoorzamen en z'n werk te doen.
Alhoewel het verhaal van svdvlist2 daarmee niet overeenstemt: bij hem was het duidelijk een softwareprobleem (door XP herinstallatie verholpen). Of zou het zo zijn dat bij svdvlist2 de kast ook is verplaatst en door trillen/klappen o.i.d. het betreffende onderdeel toch weer (tijdelijk) in orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okee, het word steeds vreemder, scandisk weigert dienst, hij begint gewoon rustig opnieuw op te starten. De kast temperatuur is 33 graden, dus daar ligt het niet aan. Ik ga nu even een andere voeding bij elkaar scharrelen en post de *vorderingen*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
weet je zeker dat je windows-cd goed is?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121032

Heb zelf ook wel eens last gehad van een boot-loop (we geven het maar een naam :+ ), dit probleem werd opgelost door de netwerkkabel uit het systeem te laten bij het boot-en.

Nu denk denk je misschien 8)7 , maar in mijn geval bleek dat de switch waarop deze PC was aangesloten een of andere kuur had (die later werd opgelost door het spanningskabeltje er ff uit te halen).

Maar goed |:( , ik denk dat het niet per sé hoeft te leggen aan je voeding (je kan hem natuurlijk altijd ff doormeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hem al doorgemeten ;) Alles is daar okee, dus dat zal het niet zijn. Voor de zekerheid misschien even checken: Kan mijn 300 Watt voeding dit systeempje wel aan?

AMD 64 3000+ met Freezer 64
2 x 512 MB DIMM RAM
MSI RS480M2 met on-board 64 MB ATI Radeon Xpress 200 VGA-chip
SATA 160 GB HD
IDE 20 GB HD (erg oud)

Ik heb de andere HD er al eens uitgetrokken, maar dat helpt dus niet.

Over dat netwerkprobleem, het is wel zo dat het na het booten zeker 2 minuten duurt voordat ik verbinding heb met het internet. Eens even testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 21:31

ChangeLife4Ever

owned by above

Anoniem: 137486 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:09:
Ik heb hem al doorgemeten ;) Alles is daar okee, dus dat zal het niet zijn. Voor de zekerheid misschien even checken: Kan mijn 300 Watt voeding dit systeempje wel aan?

AMD 64 3000+ met Freezer 64
2 x 512 MB DIMM RAM
MSI RS480M2 met on-board 64 MB ATI Radeon Xpress 200 VGA-chip
SATA 160 GB HD
IDE 20 GB HD (erg oud)

Ik heb de andere HD er al eens uitgetrokken, maar dat helpt dus niet.

Over dat netwerkprobleem, het is wel zo dat het na het booten zeker 2 minuten duurt voordat ik verbinding heb met het internet. Eens even testen :D
"voedingsvragen" kan je beter hier stellen: Welke voeding heb ik nodig? Deel 13

Vermeldt wel even welk merk voeding je hebt en bijvoorbeeld hoeveel ampere hij kan geven op welke lijnen (en dan liefst niet alleen piek, maar continue ;))

[ Voor 12% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 27-10-2005 13:21 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou zeg! Als iedereen hier zo van gokken houd, dan weet ik er ook nog een paar. >:)
  • Misschien zit je cooler niet goed op de CPU, want als daardooor de temperatuur te hoog kan je BIOS zo staan ingesteld dat de PC moet herstarten.
  • Misschien zit er in je file-system wel een rootkit.
  • Misschien is power-switch lam, en schakkelt deze de power random even uit.
  • Misschien is er ergens een slecht soldeer contact.
  • Misschien zit er een breuk in een van de kabels.
  • Misschien heb je spikes op je 230V~ lijn.
  • Misschien ben je dubbel ge-aard en heb je een aardlus.
  • Misschien heb je een slecht gekopieerde Windows CD.
  • Misschien heeft iemand jou een practical-joke geleverd.
  • Enz.
Maar 1 ding weet ik zeker je probleem staat gewoon hier ergens tussen. })

edit:

Oh ja, met Knoppix of Feather Linux ed. kan je eenvoudig uitsluiten dat je een hardware probleem hebt (behalve voor de HDD en CD-ROM).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58862 op 27-10-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Gwannoes schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:58:
Kun windows ook booten op een andere manier? Vanaf een bootflop/schijf? Of heb je dat al geprobeerd? Misschien kom je dan verder...

Verder: Als het goed is maakt windows een bootlog aan. Kun je op een of andere manier (weer door te booten van een floppy o.i.d.) dat log bekijken? Daar zou in moeten staan wat er fout gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*Bekijkt Bootlog*

"Power Failure - ACSILE2350-450W"

Ligt dus waarschijnlijk aan mijn voeding :'(
En laat ik nu net een Silentium T2 hebben.. Hoe vervang je de ingebouwde voeding daar in godsnaam van? ;(
Pagina: 1