BBC/Belgie geen palplus signaal meer?

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Als het niet het juiste topic is om de vraag te stellen of als het uberhaupt een onzinnige vraag is, verplaats of sluit 'm dan gerust.

Het betreft de regio Rotterdam.
Ik heb thuis een breedbeeld tv staan die bij een palplus signaal (breedbeeld uitzending) automatisch het beeldformaat aanpast. Zo schakelde de tv tot een week geleden bij de zenders TV1 en BBC1&2 automatisch over op breedbeeld.
Sinds ongeveer een week gebeurt dit niet meer. De tv blijft gewoon op 4:3 formaat staan, maar het beeld zelf is wel van breedbeeldformaat (in 4:3 dus met zwarte balken boven en onder).
Overige zenders (zoals NED1 en NED3, Canvas) schakelen bij een palplus uitzending nog wel gewoon over, wat imho een teken is dat er verder niks mis is met de tv.

Kan het zijn dat TV1, BBC1&2 sinds een week niet meer in Palplus uitzenden of dat het ergens bij de kabelaar niet goed gaat?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
ik kick 'm eenmaal omhoog.

BBC/Belgie? Geen PalPlus? Omgeving Rotterdam?
Anyone?
Eenmaal...andermaal?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:47
Bij Canvas lijkt het erop dat het wel breedbeeld word uitgezonden, maar ik kan dit niet testen met een 4:3 tvtje natuurlijk. Ik zie wel eens dat ze met het beeld aan het rommelen zijn.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066