Provision: zoemend geluid uit de speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lariss
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02-2022
Hoi,

ik heb een Provision Cinema set ( inclusief dvd speler ) gekocht en geheel volgens de instructie heb ik deze op de dvd aangesloten.
Nu blijven de boxen constant zoemen. Op het moment dat ik op mute klik is het geluid weg, maar zodra je het volume weer aanzet, al is het nog zo zachtjes, dan begint het gezoem weer.

Nu is de vraag: is de set kapot, heb ik toch ondanks het nauwkeurig volgen van de instructie iets verkeerd gedaan, OF is Provision eigenlijk troep?

Alvast bedankt,
Larissa

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-02 18:05
Op zich is dit wel een goedkoop merk, maar je mag wel verwachten dat de set geen bijgeluiden produceert.

Check even of je alle snoeren/kabels correct aangesloten hebt, is dit het geval haal dan alle bronnen (dvd speler en/of tv) los en zet de set aan. Hoor je dan nog dat gezoem ga dan naar de winkel/leverancier terug. Gevalletje garantie dan.

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-02 08:40
lariss schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 02:41:
OF is Provision eigenlijk troep?
Mijn broertje had laast ook zo'n setje.. en bleef ook steeds maar zoemen, toen maar ander setje gekocht :p

[ Voor 7% gewijzigd door Amd-xP op 13-10-2005 06:49 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 15:28

BHQ

Mwah, van een Blokker-merk hoef je niet veel te verwachten, beschouw het als normaal. (^ With stupid ^ ;))

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-02 18:05
Hmmm... Als dat setje echt zo brak is: Terugbrengen! :+