Ik heb hier flash 8 pro draaien, ik probeer al een dag of 2 een knop te maken die ook daadwerkelijk acties kan uitvoeren als het starten van een filmpje, maar om de een of andere reden kan ik GEEN acties toewijzen aan bijvoorbeeld het "down" framepie van de knop, zoals dat in eerdere flash versies wel kon, ik kan dus helemaal GEEN acties toewijzen aan knoppen enzo. De acties staan ook in het lichgrijs weer gegeven tussen de actions lijst, in plaats van zwart wat duid op dat ik ze kan gebruiken.
Vreemde is dat als ik dus dubbelklik op het symbol: button dat ik gemaakt heb, dan krijg ik dus die 4 frames, over, down. hit. etc ik kan hier GEEN acties toevoegen. Ga ik er weer uit, dus dat ik gewoon in het eerste laagje zit, kan ik wel weer alle acties doen, maar werkt het niet als een button en flipt het filmpje compleet.
Iemand een fix of verklaring?
Vreemde is dat als ik dus dubbelklik op het symbol: button dat ik gemaakt heb, dan krijg ik dus die 4 frames, over, down. hit. etc ik kan hier GEEN acties toevoegen. Ga ik er weer uit, dus dat ik gewoon in het eerste laagje zit, kan ik wel weer alle acties doen, maar werkt het niet als een button en flipt het filmpje compleet.
Iemand een fix of verklaring?