ADSL of CHELLO!?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Hoi, ik heb nu sinds een paar maanden CHELLO, daarvoor heb ik altijd TEBENET :r gehad, maar die zijn overgenomen. Ik ben nu van plan over te gaan op ADSL (MXSTREAM) + XS4ALL zijn er nu mensen die van hun stoel vallen :+ of is dit een goede beslissing HELP! :?

http://blog.morrison.nl/

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Ga gewoon voor die lekkere dikke draad.
ADSl is wel leuk alleen de bandbreedte van de kabel wordt 0 % groter. Als ze die ADSL techniek op glasvezel gaan toepassen dan is Chello ook weer 10 x sneller als nu.

Waar kies jij voor ?

2 schaaamhaartjes
of
een dikke glasvezel

P.S.

KPN is binnen 3 jaar falliet

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-08 20:42
Ik zou gewoon voor de kabel gaan. Als dat nog snel gaat bij je zou ik het daarbij laten.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• rvbcrs
Tja dat is het probleem.. eerst was CHELLO echt :r maar tot mijn verbazing is het de laatste tijd zowaar af en toe snel 's avonds ben ik aant downloaden met gemiddeld 100 Kb p/s nou vraag ik me dus af of ik met 1 van de 2 abbo's van MXSTREAM ditzelfde kan halen..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kabel is toch goedkoper :?

Ik zou (nu nog) voor kabel kiezen. Ik heb zelf ook Chello en ben er erg tevreden over. Heb eigenlijk ook geen ervaringen met ADSL, dus veel kan ik hier niet over zeggen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• rvbcrs
Ik betaal voor mijn 'HIGH-SPEED' ;) abbo bij CHELLO FL 99,- pm en voor een MXSTREAM basic hetzelfde maar aangezien er niets HIGH-SPEED aan het abbo van Chello is dacht ik misschien tijd voor iets nieuws....

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb mij eerst opgegeven voor ADSL omdat ik dacht dat dat veel sneller als kabel zou zijn.Maar het is dus zo dat er met kabel veel hogere topsnelheden behaalt worden.

Ik heb als het allemaal goed blijft gaan vanaf 6 Feb kabel i-net (Chello)Vanuit de nieuwsgroepen hoor zeer positieve kabelervaringen in mijn woonplaats met Chello.
Hoge downloadsnelheden en tot op heden geen storingen.

Ik zou het zo doen eerst uitvogelen hoe het bij jou in je woonplaats is met de kabel (Chello)als dat positief is dan zou ik een kabel abonnement nemen.Wordt het in de verre toekomst drukker op de kabel en zakt je downstream vaak onder de 100kb/s dan zou ik er over na gaan denken om over te stappen op (fast)ADSL.

Verwijderd

Hoi, ik had eerst chello, nu adsl fast. Heb nog geen problemen gehad. Altijd dezelfde snelheid. Chello had alleen snellere topsnelheden, maar ja, wel op tijden dat ik niet thuis was omdat ik moest werken. Bij chello had ik weinig top snelheden tussen 1700 en 2400, maar goed. Ik ben zeer tevreden met me mxstream.

Verwijderd

[quote]
KPN is binnen 3 jaar falliet
[/quoute]

Whoehahahahaha :) :) :) klinkt net zo raar als dat je zegt dan is MS failliet haha KPN zal nooit failliet gaan, denk na ze behoren tot de grootste telco's in Europa, hebben een compleet GSM netwerk in duitsland, zijn al bezig met UMTS, GPRS werk, etc. ok DT en BT zijn KPN^2 maar KPN zal niet binnen 30 jaar failliet zijn, Cistron is een ander verhaal, dat is echt een lachertje, als die over 10 jaar nog bestaan hebben ze gigantisch gemazzeld...

btw weet je in watvoor gebouw Cistron zit?? Een wat netjes uitgevallen loods...

Verwijderd

Als ze die ADSL techniek op glasvezel gaan toepassen dan is Chello ook weer 10 x sneller als nu.
:? hmmm jij weet vast wel wat ADSL percies inhoud....
Pagina: 1