Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] bookmarks in update tracker

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik heb zojuist weer een topic gebookmarked die ik wil blijven volgen, alleen gok ik dat deze net als bijna alle andere topics in mijn bookmarks niet echt gevolgt worden :+
Komt mede doordat ik weinig gebruik maak van de bookmark interface en myreact (vind ik niet overzichtelijk meer).
Echter ik heb wel altijd de update tracker open staan, op zich zou het relatief eenvoudig zijn om hier ook een lijstje van de meest actuele topics in mijn bookmarks kunnen staan.

Zou dit ook mogelijk zijn? Of zou dat teveel plek in nemen? Of updaten die "te weinig" waardoor het eigenlijk niet in de update tracker hoort?
Zelf denk ik dat een paar, zeg 5 max, ruim voldoende moet zijn, welke uiteraard nog verder gelimiteerd kan worden net als de t.net headlines en de AT :)

Wat vinden jullie?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Je weet dat er een RSS feed van je bookmarks is?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
chem schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:32:
Je weet dat er een RSS feed van je bookmarks is?
Ja dat weet ik, maar die zijn er ook van de active topics en van de frontpage headlines ;)
Verder vind ik RSS gewoon onhandig als je externe clients moet gebruiken, ook dat ding wat in firefox zit werkt gewoon niet handig :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

nope, bookmarks met elke view ophalen voor een tracker is te intensief.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.