Toon posts:

Hosting: php safe mode uit

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele jaren bij een vriend van mij, die reseller is van een of ander hosting bedrijf, een hostingpakket voor mijn forum. Die vriend van mij houd er mee op, hij studeert nou en t word te duur, etc... Nou ben ik op zoek naar een nieuw hosting bedrijf, en ik had al enkele aanbieders op het oog, maar wat blijkt na mailen: bij alle hosts is php safe mode aangezet. Mijn fotogallerij vereist echter dat dit uit staat.
Heeft iemand van jullie hier ideen van aanbieders die niet aan deze zooi doen? Ik zoek een pakketje van ongeveer 400 mb met 6 gig data ofzo... Liever niet al te duur enzo, ik ben ook maar een arme student :P

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn zoektocht... Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
*boink*
niemand?

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 08:42
Wat wil je kwijt per maand dan?

Misschien kun je er wat over vinden op webhosters.nl

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:58

Stewie!

Keen must die!

Kan je geen fotogallerij vinden waar safe mode gewoon aan kan staan?

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hostingworx.nl kun je het laten uitzetten. Persoonlijk ben ik niet tevreden over de support, krijg nauwelijks respons op mailtjes, moet er altijd achteraan bellen, dat is mijn persoonlijke ervaring. Wel een belangrijk iets waar je wel rekening mee moet houden.

En met m'n eigen fotoscript voor PHP kun je je Safe Mode aan laten staan:
http://217.122.191.193/deltaview

[ Voor 18% gewijzigd door SanderTje! op 14-10-2005 12:09 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Ik zou niet weten waarom voor een fotogallerij php safe mode uit moet? Zijn galleries zat waar het niet voor hoeft, safe mode uit voor een gallerij is een groot veiligheidsrisico.

[Signature]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Pcextreme heeft het uitstaan.

[ Voor 8% gewijzigd door HielkeJ op 14-10-2005 12:12 ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
woest85 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:11:
Ik zou niet weten waarom voor een fotogallerij php safe mode uit moet? Zijn galleries zat waar het niet voor hoeft, safe mode uit voor een gallerij is een groot veiligheidsrisico.
Semi-offtopic:
Hoezo eigenlijk? Safe mode is alleen toch maar ten gunste van de hoster?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je loopt denk vast op die 400mb, 6gb data is niet echt een probleem. Meeste low-data pakketten hebben ook weinig webruimte, mischien moet je richting die USA dedicated servers gaan (theplanet/orbit verhuurt zulke servers, meestal resellers). Heb zelf een account bij een vriend van me in azie, 1gb space en 20gb datalimiet.
Denk dus nederlands-gevesigde hosting word die 400mb toch aardig prijzig.

maar als je een beetje adsl/kabel upload heb, kan je em toch ook zelf hosten?

Maar zoals andere zeggen, zou iig ook kijken naar een script die dus geen no-safe mode nodig heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

500MB/7GB voor 2 euro per maand bij Neostrada.nl (ik zit er zelf als reseller daar en ben er tevreden over). Je kan eens informeren hoe het daar met safe mode zit.

tevens resellerpakket 600MB/5GB voor 3 euro per maand zie ik nu, misschien da tje dan wat meer mogelijkheden hebt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 12:20 ]

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:47
Ik heb ook een fotogallery waar die uitmoet. maar als alle bestanden eigenaar zijn van de WWW account dan is er niks aan het handje.

Waarschiijnlijk heb je gallery2 van sourceforge?

Klaas

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik voor mijn forum invision power board. Werkt echt superfijn; vandaar dat ik ook invision power gallery heb. Dat zit heel mooi geintegreerd in forumsoftware...
Bedankt voor alle adviezen... Dat Neostrada en PCextreme ga ik eens goed bekijken.
PCextreme is trouwens wel hèèl goedkoop. Zou je me ook iets over de service/kwaliteit kunnen zeggen HielkeJ?

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02 18:46

Nss

The Dude Abides

De service en kwaliteit van pcextreme is prima. Soms zijn de servers een beejte langzaam vind ik, maar verder is het uitstekend. Zie voor andere ervaringen over pcextreme: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1498

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16
Je kunt ook kijken naar een VPS
Dat is een linux binnen een groter systeem. Je hebt dan zelf rootaccess, dus je kunt zoveel dingen uitzetten als je zou willen en met Plesk kun je je domeinen beheren, zodat je eventueel je VPS weer kunt onderverhuren aan vrienden en zo de kosten delen, of zelf natuurlijk meer domeinen hosten.
Er zijn natuurlijk veel meer aanbieders van deze op Virtuozo gebaseerde techniek. Dus ik zou zeggen kijk daar ook eens naar.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1