HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Check in ieder geval even het nummer van de berichtcentrale, die moet zijn: +31 653 13 13 14 (van. www.hi.nl). Het lijkt me niet dat het aan het toestel ligt (dat heb ik in ieder geval nog nooit gehoord).
Krijg je wel de smsjes verstuurd? Dus geeft de telefoon aan dat de smsjes verzonden zijn?
Want dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
Dich bis echt unne foëzen haas
De telefoon in kwestie geeft inderdaad gewoon aan dat het bericht verzonden is...slaay schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:49:
Krijg je wel de smsjes verstuurd? Dus geeft de telefoon aan dat de smsjes verzonden zijn?
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Hmmz, kickje.
Volgens mij moet ik de provider gewoon maar eens gaan bellen ofzo, want het begint nu toch best irritant te worden.
Volgens mij moet ik de provider gewoon maar eens gaan bellen ofzo, want het begint nu toch best irritant te worden.
Heb je wel eens geprobeerd wat jouw sim in haar telefoon doet en andersom? Heb je het nummer van de berichtencentrale vergeleken?Shapeshifter schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:57:
Hmmz, kickje.
Nederlands is makkelijker als je denkt
SMS centrale staat gewoon verkeerd...Nokia melden doodleuk dat het bericht verzonden is, maar het gaat steeds naar een onjuist nummer...vandaar dat ze niet aankomen...Shapeshifter schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:33:
[...]
De telefoon in kwestie geeft inderdaad gewoon aan dat het bericht verzonden is...
Maar goed, deze tip stond een aantal posts eerder ook al, dus neem aan dat je dit al geprobeerd hebt voor dat je het topic kickte...
Ik weet het al ik heb een tijdje terug ook iemand met een A60 geholpen die niet meer kon smsen.
Dan is er waarschijnlijk het verkeerde "profiel" gekozen.
Dus een leeg profiel waar het centrale nummer niet of verkeerd instaat.
dit is gewoon een kwestie van het oude profiel weer teselecteren.
ik pak wel even de A50 van mijn moeder erbij.
Berichten -> Berichten instellingen -> en dan moet je SMS selecteren
waarschijnlijk staat die op een ander profiel.
succes ermee
Dan is er waarschijnlijk het verkeerde "profiel" gekozen.
Dus een leeg profiel waar het centrale nummer niet of verkeerd instaat.
dit is gewoon een kwestie van het oude profiel weer teselecteren.
ik pak wel even de A50 van mijn moeder erbij.
Berichten -> Berichten instellingen -> en dan moet je SMS selecteren
succes ermee
Als je alle instellingen gechecked hebt en de tips van hierboven gevolgd (die je overigens ook mbv de search had kunnen vinden; je bent niet de eerste) dan zou ik 't idd toch maar eens aan de klantenservice voorleggen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()