Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:01

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Op de een of andere manier kan mijn vriendin mij geen smsjes meer sturen. Het werkte eerst wel, maar nu blijkbaar niet meer.

Zij heeft een Siemens A60, ik een Nokia 2600 en we hebben allebei Hi prepaid...

Ik snap er niets van, want het zou gewoon moeten werken. Zou dit aan de telefoon kunnen liggen of ligt de provider dwars? In het eerste geval moet zij toch maar een nieuwe telefoon, maar het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, of zal ik maar eens contact opnemen met Hi?

Bij voorbaat dank...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Check in ieder geval even het nummer van de berichtcentrale, die moet zijn: +31 653 13 13 14 (van. www.hi.nl). Het lijkt me niet dat het aan het toestel ligt (dat heb ik in ieder geval nog nooit gehoord).

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:07

slaay

Natuurbeleven.com

Krijg je wel de smsjes verstuurd? Dus geeft de telefoon aan dat de smsjes verzonden zijn?
Want dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
slaay schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:49:
Krijg je wel de smsjes verstuurd? Dus geeft de telefoon aan dat de smsjes verzonden zijn?
Want dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
De telefoon in kwestie geeft inderdaad gewoon aan dat het bericht verzonden is...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Hmmz, kickje.

Volgens mij moet ik de provider gewoon maar eens gaan bellen ofzo, want het begint nu toch best irritant te worden.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Shapeshifter schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:57:
Hmmz, kickje.

Volgens mij moet ik de provider gewoon maar eens gaan bellen ofzo, want het begint nu toch best irritant te worden.
Heb je wel eens geprobeerd wat jouw sim in haar telefoon doet en andersom? Heb je het nummer van de berichtencentrale vergeleken?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Shapeshifter schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:33:
[...]
De telefoon in kwestie geeft inderdaad gewoon aan dat het bericht verzonden is...
SMS centrale staat gewoon verkeerd...Nokia melden doodleuk dat het bericht verzonden is, maar het gaat steeds naar een onjuist nummer...vandaar dat ze niet aankomen...

Maar goed, deze tip stond een aantal posts eerder ook al, dus neem aan dat je dit al geprobeerd hebt voor dat je het topic kickte... :)

An Explanation of l33t Speak

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 18:53
Ik weet het al ik heb een tijdje terug ook iemand met een A60 geholpen die niet meer kon smsen.
Dan is er waarschijnlijk het verkeerde "profiel" gekozen.
Dus een leeg profiel waar het centrale nummer niet of verkeerd instaat.
dit is gewoon een kwestie van het oude profiel weer teselecteren.
ik pak wel even de A50 van mijn moeder erbij.
Berichten -> Berichten instellingen -> en dan moet je SMS selecteren :) waarschijnlijk staat die op een ander profiel.

succes ermee :)

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
(argh) Stuur gewoon een sms naar jezelf!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

Als je alle instellingen gechecked hebt en de tips van hierboven gevolgd (die je overigens ook mbv de search had kunnen vinden; je bent niet de eerste) dan zou ik 't idd toch maar eens aan de klantenservice voorleggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.