FTP server opzetten nu is dit topic gesloten maar ik kom er echt niet uit
Ik heb me rot gezocht naar FTP programmas maar geen enkele werkt er voor mij. ik heb alle programmas die me in het vorige topic werden aangeraden gebruikt ook IIS en Apache maar ze werken allen niet. Ik heb de firewall van windows uitgezet en in de router heb ik ervoor gezorgt dat de poort naar mijn IP toegaat maar dit mag ook niet baten. Ik heb al een verse XP installatie gedaan om zeker te weten dat dat goed is. (ja zover ga ik al
) Ik kan ook geen howto vinden op het internet omdat het meeste engels is en dat is een taal die ik niet zo goed ken. Ik hoop dat iemand gewoon een link weet die duidelijk is hoe je een FTP opzet.
@Koffie
als het je een raadsel is waarom sluit je het dan? De reden is dat het foutcodes geeft als ik het opstart. De reden voor het sluiten kan ik ook niet bedenken dus het zou handig zijn als je dat de volgende keer of deze keer meld.
@Koffie
als het je een raadsel is waarom sluit je het dan? De reden is dat het foutcodes geeft als ik het opstart. De reden voor het sluiten kan ik ook niet bedenken dus het zou handig zijn als je dat de volgende keer of deze keer meld.
[ Voor 15% gewijzigd door Mentox op 12-10-2005 21:55 ]
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.