[XP] In Bios geraken...

Pagina: 1
Acties:

• Zoersel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-10-2023
Mijn configuratie: Win XP Home NL - 1.8GHZ - SB128 - Pioneer DVD-500M - Raptor RT - 120GB HD Maxtor - 60GB HD Maxtor - 250GB Maxtor(extern HD) - Pioneer DVR-A04 - P4T-E Asus Cloet - 2*256MB Rimm - NVIDIA GeForce2 MX - Removable Rack - ADSL.
Ik gebruik ook een Microsoft Wireless MultiMedia Keyboard 1.1 en Wireless Optical Mouse. Vroeger bereikte is zonder moeite mijn bios met de DELETE-toets.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Wel of niet in je bios komen heeft niets met Windows XP te maken :)
(ik neem aan dat dat de vraag is?)

Zit dat toetsenbord op USB of op PS2?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 11:40
Is dat toevallig een usb keyboard ??

Probeer het eens met een ps2 bordje, dikke kans dat het dan wel gaat.

edit:

ff sneller typen enzo... :)

[ Voor 19% gewijzigd door Banshee op 12-10-2005 21:28 ]

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Als hij vroeger wel zijn bios kon bereiken, weet ie vast wel dat dat niks met XP te maken heeft, Topictitel is mischien beetje onduidelijk omdat er [XP] voor staat.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 10:22
Heb je een systeem van een bepaald merk zoals Dell of Compaq? Of heb je het systeem zelf in elkaar geknutseld? Probeer ook F2 of F10 tijdens het booten, dus voordat je Windows in je scherm krijgt.

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
wat nog wel eens wil werken is je hand vol op je keyboard leggen tot je een keyboard error krijgt en sommige biossen geven aan hoe je daarna in je setup kan komen.

anders escape, f1, delete of f2 intypen tijdens de post

[ Voor 16% gewijzigd door shazam0 op 12-10-2005 21:37 ]

shazam

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Op Dell`s heb ik de ervaring dat alleen de eerste USB controllers gebruikt kunnen worden om met USB in het bios te komen.

Het was even uitzoeken, maar bij mij waren dat de onderste, achterop de pc.

Misschien is hier hetzelfde aan de hand. Met een USB > PS2 convertertje gaat het in ieder geval niet werken.

En, probeer is te wachten met op de DELETE knop te drukken tot je een lampje op je ontvanger aan ziet gaan (tobo is geinitialiseerd). Bij mij initialiseerde hij `m niet als ik een knop indrukte.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Probeer ook eens de F toetsen. Zoals F2 bijvoorbeeld maar let op dat een evt. F-LOCK UITSTAAT!

(F-lock, :/ :r )

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Zoersel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-10-2023
Probleem opgelost door "herhaald" tikken op de deletetoets. Had voordien deze toets vast ingedrukt gehouden. 8)7
Pagina: 1