Toon posts:

[XP] Windows na herinstallatie instabiel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net xp prof sp2 geinstalleerd + alle drivers enz. Nu reboot m'n pc als ik een spel ga spelen, of de resolutie van m'n monitor verander. Dan krijg ik eerst nog zo'n blauw scherm met witte letters (bekend van windows). Ik heb een VIA chipset op mijn elitegroup K7VZA moederbord.

VIA 4 in 1 drivers al gedownload en geinstalleerd.

ik denk dat het aan de comunicatie videokaart-mobo ligt, maar wat kan ik er aan doen?

ik heb de drivers van mijn videokaart ook opnieuw geinstalleerd. Het systeem draaide eerst wel stabiel.

Wie kan mij helpen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je krijgt een blauw scherm - heb je ons allermooie Windows Operating Systems BSOD Guide al eens bekeken - deze staat vol met informatie voor mensen zoals jij - die een blue screen of death krijgen :)

Naast dat je dat niet geprobeerd hebt - wat heb je wel zelf al geprobeerd? Al eens gegoogled? Rond gekeken op GoT ofdat iemand een gelijksoortig probleem had?

Heb je overigens wel de Windows Operating Systems Policy gelezen? Want dan had je gezien dat we in Windows Operating Systems graag het OS in je topic titel hadden zien staan - ik zet die er nog even in, pas jij de rest van je topicstart nog aan zodat het aan bovenstaande eisen voldoet? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke hardware heb je? De 4 in 1 zijn niet per definitie geschikt voor alle hardware. Misschien even proberen met losse drivers? De betekenis van het blauwe scherm kan je in Windows XP en 2000 BSOD guide vinden. Ik weet wel zeker dat dat je probleem is. Ik zie totaal niet wat je zelf al hebt geprobeerd, en dat is zoals we je al vele male malen hebben gevraagd wel een vereiste hier. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters