64MB ATI Mobility Radeon X300

Pagina: 1
Acties:

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
ik heb deze grafische kaart in mijn dell 9300 inspirion notebook,
nu heeft dit note book een 17 " scherm, en zijn alle letters/tekens ed een beetje
wazig (uitgerekt smal) heeft iemand een tip hoe ik op dit scherm de zelfde tekens
kan krijgen als op een 15" scherm

bij instellingen vh beeldscherm de resolutie aanpassen werkt ook niet

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

wat betreft de Videokaart waar je over spreekt kan ik je niet helpen, maar ik zou graag wel meer willen weten van je scherm en hoe het er verder uit ziet, daar ik op het punt sta om een Inspirion 9300 te kopen met het 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife™ scherm. Heb jij dit zelfde scherm?

m.b.t. je vraag:
Heb je Anti-alliasing aanstaan?
staat je scherm op de standaard resolutie ingesteld?

Heb je deze site ook gezien trouwens? Het grote DELL Inspiron 9300 en XPS gen 2 Topic !

[ Voor 28% gewijzigd door sjolmers op 12-10-2005 20:52 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
WXGA+ (1440 x 900) TrueLifeTM -beeldscherm, dit is het scherm wat ik heb, dus niet die jij " zoekt " ,

het scherm staat idd op de standaard resolutie, en Anti-alliasing ?? dat zou ik niet weten of dit wel of niet aan staat, waar zou ik dat kunnen vinden?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
rolschaatser schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:09:
WXGA+ (1440 x 900) TrueLifeTM -beeldscherm, dit is het scherm wat ik heb, dus niet die jij " zoekt " ,

het scherm staat idd op de standaard resolutie, en Anti-alliasing ?? dat zou ik niet weten of dit wel of niet aan staat, waar zou ik dat kunnen vinden?
Kijk eens in de instellingen van je drivers.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Cleartype aan? :)