pc hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Hoi
als ik een spel aan het spelen ben dan hapert het behoorlijk en bij css blijft ie om de zoveel tijd 10 seconde hangen :( ik weet niet wta ik moet doen
dit zijn mijn systeem specs
gforce 5200
amd athlon 64 3000 + venice
2x 512 ddr333
mobo is een asrock 939dual-sata2

windows xp sp2

[ Voor 7% gewijzigd door dragon9114 op 12-10-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die fx5200 is niet meer van de snelste maar zou toch moeten voldoen. Kan je niet eens stresstesten met 3dsmax en kijken of ie daar hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik denk dat je videokaart een bottleneck is. Is het in alle spellen zo of alleen bij sommigen? Vooral zwaardere spellen? Geef eens iets meer info, wat je zelf ondernomen hebt ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn systeem blijft 10 sec hangen, dat heeft niet met een videokaart te maken die het niet haalt :/

Ik denk eerder een sound buffer probleem of hier en daar een verkeerd ingestelde latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:21
er zijn zoveel dingen , ik zou je windows nog niet verdenken ,maar als je dit probleem nog maar recentelijk hebt, en je hebt geen hardware bijgestoken dan zou ik zeggen dat een nieuwe windows install je probleem zou moeten verhelpen

het kan ook zijn dat de spanningswsaarden van je voeding inzakken bij full load, al zou het mij verwonderen dat je computer daardoor geen bsod krijgt of zichzelf reset

ik zou als ik jou was proberen te spelen met een open case, want ls ie nu en dan 10 minuten stilvalt, en daarna weer rustig verderwerkt, zou ik warmte als de boosdoener vermelden , controleer alles eens met speedfan en post hie eens een screenshot daarvan

post dan ook een rapport van everest ....

want als we niet echt weten wat er allemaal in je pc zit, kunnen we je niet echt helpen

Out of the box? What box? There is no box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik heb het probleem niet zo lang ik heb al geprobeert om iets minder te downclocken zodat het systeem wat stabieler wordt maar dat helpte ook niet echt. en ik heb het met bijna alle spellen meestal bij css op het moment als er geschoeten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss spy of adware die meedraait , ik weet niet of het een recent probleem is of dat het ook al van toepassing is/was als je een clean instal hebt.
Als je computer spy/adware vrij is zou ik idd je timings en je voeding gaan verdenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je draait Windows XP, dus ik zou eens in je Event Log kijken bij Computer Management (NL: Logboeken/Systeembeheer). Ik heb soortgelijke problemen gehad en toen was het een brakke DVD-speler en ook een keer een harde schijf (door foute drivers). Op het moment dat de computer haperde verschenen er tientallen ATAPI-fouten in het logboek.

Maar zoals eerder gezegd, het kan van alles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik zie regelmatig deze error staan in de log

Het COM+-gebeurtenissysteem heeft bij de interne verwerking een ongeldige resultaatcode gevonden. HRESULT is C0000005 voor regel 44 van d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Neem contact op met Microsoft Productondersteuning om dit te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit is niet helemaal de manier waarop je een topic hoort te openen op GoT. Je bent hier niet de nieuwste, en zou dus eigenlijk wel moeten weten wat voor een verwachtingen wij van je hebben. Zomaar vragen voor hulp zonder zelfinzet te tonen stellen we niet bepaald op prijs. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.