ik weet dat het al vaak aan de bak is gekomen deze vraag maar t goede antwoord zit er voor mij nog niet bij. ik heb mijn pc laatst opnieuw geinstalleerd en voor die tijd had ik wel kleur op tv vanuit mijn tv-out en nu niet meer. ik heb een geforce fx5200. ik de pc met de tv verbonden door een svideo-out en die gaat weer in een scart. ik heb echt zoveel geprobeerd maar lukt me niet. kan dat liggen aan de overlay of zit ik dan helemaal fout. tv instellingen heb ik ook gehad op de pc. ik weet t niet meer. ik heb de nieuwste software van nvidia gedownload
let je op dat je je goeie scart te pakken hebt op je tv.. meestal is er maar 1 van de 2 die svideo via scart ondersteunt.
bij mij de bovenste
daarna ook alle kanalen proberen want als ik zap tussen m'n video kanalen zitten er 3 bij met zwart wit en is er eentje in kleur
bij mij de bovenste
daarna ook alle kanalen proberen want als ik zap tussen m'n video kanalen zitten er 3 bij met zwart wit en is er eentje in kleur
[ Voor 32% gewijzigd door Pixal op 12-10-2005 20:51 ]
Heb je wel PAL-B of PAL-G (dacht ik) gekozen bij je NVidia driver?
hij staat ingesteld op pal b en g geprobeerd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 22:20 ]
heb je wel kleuren tijdens het booten van windows? zoniet dan zit de fout of in je tv-out of in de kabel of in je tv... en is het dus niet softwarematig...
Verwijderd
Gebruik anders tv tool (aangezien je een nvidia kaart hebt)
Sinds ik een nieuwere driver heb is de tv-out functie een beetje brak (bij overschakelen naar fullscreen van diverse mediaplayers hangt de pc een tijdje..) en kon de nivdia m'n tv niet vinden (en dus helemaal geen tv out) Tv tool deed mij bij de trick.
Sinds ik een nieuwere driver heb is de tv-out functie een beetje brak (bij overschakelen naar fullscreen van diverse mediaplayers hangt de pc een tijdje..) en kon de nivdia m'n tv niet vinden (en dus helemaal geen tv out) Tv tool deed mij bij de trick.
ik heb tvtool gebruikt en doet het niet. ik heb naar nieuwe zenders gezocht, doet t niet. ik heb de kabel bij iemand anders getest en daar deed ie het wel. wat zijn nog meer opties?
Je hebt de kabel bij iemand anders geprobeerd zeg je... Was dat met je eigen PC eraan, of een andere PC?
Wellicht kun je het geheel ook bij jou thuis op een andere TV aansluiten. Kijken of het dan werkt.
ik heb soortgelijke problemen ook gehad met mijn laptop, en uiteindelijk werkte het pas correct toen ik andere kabels ging gebruiken.
SVHS werkte alleen maar zwartwit. Echter, een verloop van SVHS naar composiet (zo heet de gele tulp aansluiting toch?) loste het voor mij op.
Wellicht kun je het geheel ook bij jou thuis op een andere TV aansluiten. Kijken of het dan werkt.
ik heb soortgelijke problemen ook gehad met mijn laptop, en uiteindelijk werkte het pas correct toen ik andere kabels ging gebruiken.
SVHS werkte alleen maar zwartwit. Echter, een verloop van SVHS naar composiet (zo heet de gele tulp aansluiting toch?) loste het voor mij op.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Pagina: 1