Toon posts:

laptop met wired lan & wireless 802.11b/g

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan de acer 2312 LMI te kopen alleen ben ik een beetje confused over deze term in de specificaties:

wired lan & wireless 802.11b/g

Waarom staat er wired LAN? met 802.11 b/g kan ik toch op een draadloos LAN connectie maken??

Ter vergelijking: bij de 2314LCI staat vermeld: wireless lan & wireless 802.11b/g. Wat is nu het verschil

De bedoeling is in ieder geval dat ik straks draadloos kan interneten via een broadbandrouter en ook kan communiceren met mijn desktop kan dit alles met de eerstgenoemde optie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon een Cat5 kabel in je laptop steken en je kan OOK draadloos internetten volgens de gespecificeerde protocollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

als je pc via je broadband router is aangesloten, dan kan je daar wireless prima bij met je laptop.
wired LAN en wireless LAN slaat er volgens mij idd alleen op dat die laptop beide features aan boord heeft :)

Overigens is dit niet al te moeilijk na te gaan, door even goed door de specs bij Acer te bladeren :)

Voor de rest moet je even zelf kijken hoe je pc op je broadband router aangesloten is, dit is NT stuff als het niet werkt, maar ik denk dat je er zo wel uitkomt. Als het niet lukt kan je een nieuw topic openen, deze gaat dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.