De s5500 heeft dus een webcam functie, alleen krijg ik 'm niet aan de praat (wel in het camera setup menu). Gebruiken jullie daar speciale software voor? MSN 7.5 en Windows messenger crashen beide meteen als ik de wizard wil starten.
Wat heb je zelf al geprobeerd? Al gezocht naar speciale software? Wat staat er in de handleiding over deze functie vermeld, en heeft Fuji geen software meegeleverd?
Heb je sp1 of sp2 op de pc staan. Zonder sp1 werkt het namelijk niet. Staat trouwens ook in de handleiding.
Verder doet hij het bij mij gewoon in msn zonder speciale software.
Verder doet hij het bij mij gewoon in msn zonder speciale software.
[ Voor 25% gewijzigd door Justawitte op 12-10-2005 19:25 ]
Gewoon de Fuji USB driver geïnstalleerd, XP SP2 (die bevat ook SP1 neem ik aan?), en gezocht naar andere oplossingen. In windows verkenner doet ie het trouwens ook niet (dan crasht explorer.exe).
EDIT:Handtekening fout: AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: libavcodec_dec.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001637b3
EDIT:Handtekening fout: AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: libavcodec_dec.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001637b3
[ Voor 28% gewijzigd door Benadski op 12-10-2005 20:20 ]
Wat bedoel je met "aan de praat krijgen in het setup menu"? Dat je het beeld ziet op het schermpje van de camera of dat je in het menu de juiste usb-instelling hebt ingesteldBenadski schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:15:
De s5500 heeft dus een webcam functie, alleen krijg ik 'm niet aan de praat (wel in het camera setup menu). Gebruiken jullie daar speciale software voor? MSN 7.5 en Windows messenger crashen beide meteen als ik de wizard wil starten.
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Dat laatste dus. Er komt ook een video device bij in mn systeem, maar zodra ik erop klik, recht een grijs venster, crash... Heb nog niet zo'n crash gehad op deze PC...
Dat had ik bij mijn S602Z destijds ook maar je moet de USB mode in de camera zelf even aanpassen. Ik had em op de "standaard stand" staan waarmee je je foto's van je camera kunt halen en dat is dus niet goed.
Of bedoel je dat je dat ook al hebt gedaan?
Je bent trouwens niet de enige met dit probleem:
http://www.s5000.net/phpB...p?t=5122&highlight=webcam
Helaas weinig antwoorden (lees: nul) waar je wat aan hebt...
Of bedoel je dat je dat ook al hebt gedaan?
Je bent trouwens niet de enige met dit probleem:
http://www.s5000.net/phpB...p?t=5122&highlight=webcam
Helaas weinig antwoorden (lees: nul) waar je wat aan hebt...
[ Voor 30% gewijzigd door OmeRoon op 12-10-2005 22:29 ]
Wat jij kan kan ik ook maar dan harder...
Pagina: 1