Hallo, ik heb vandaag mijn spullen opgehaald en ga vanavond alles proberen om te bouwen maar zit met 2 vraagjes ...eerder advies nodig.
De sonata II beschikt over een zo'n Air Duct.. die de koele lucht naar je proc zou moeten brengen....nu heb ik alleen zonder er bij na te denken die Zalman erbij gekocht ... maar dat gaat nevernooit passen natuurlijk. Nu is mijn vraag zal ik die airduct weg laten en de Zalman plaatsen of Zalman terugbrengen en de stock cooler gebruiken.
2e... ik heb nu een Tagan TG480-U01 in mijn oude systeem zitten ...zal ik de moeite nemen om deze over te bouwen ... en de Antec 450W voeding niet te gebruiken .... ik weet niet wat deze kwa geluid doet.
Verder bestaat mijn syteem dadelijk uit:
Asus A8N-SLI
AMD64 3500+ Venice
2x 1 GB GEIL PC3200 Dual Channel Kits (2GB totaal)
Asus 7800GT
NEC 3520 DVD+RW
Soundblaster Audigy 2
De sonata II beschikt over een zo'n Air Duct.. die de koele lucht naar je proc zou moeten brengen....nu heb ik alleen zonder er bij na te denken die Zalman erbij gekocht ... maar dat gaat nevernooit passen natuurlijk. Nu is mijn vraag zal ik die airduct weg laten en de Zalman plaatsen of Zalman terugbrengen en de stock cooler gebruiken.
2e... ik heb nu een Tagan TG480-U01 in mijn oude systeem zitten ...zal ik de moeite nemen om deze over te bouwen ... en de Antec 450W voeding niet te gebruiken .... ik weet niet wat deze kwa geluid doet.
Verder bestaat mijn syteem dadelijk uit:
Asus A8N-SLI
AMD64 3500+ Venice
2x 1 GB GEIL PC3200 Dual Channel Kits (2GB totaal)
Asus 7800GT
NEC 3520 DVD+RW
Soundblaster Audigy 2
[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 12-10-2005 19:04 ]
Ik heb ook een leuke computer..