[XP] Niet meer dan 16Kb verzenden

Pagina: 1
Acties:

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:34
Goedenavond :)

Opnieuw zit ik met een heel vreemd probleem. Zodra ik iets wil uploaden, via HTTP, FTP, of wat dan ook, word de eerste 16kb perfect verzonden, maar meer ook niet. De snelheid dropped naar 0kb/sec, en er komt een timeout. Ik heb alle instellingen al meerdere malen gereset, maar niets mag helpen.

Op google, GoT etc. wel proberen te zoeken, maar een zoekquery samenstellen voor dit probleem is nogal lastig, gezien de meeste resultaten betrekking hebben op kb per seconde.

Alvast bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bekabeld, wireless? Router er tussen, misschien firewalls, rare proggies? Virussen? MTU misschien te hoog/laag? Waar probeer je precies naar toe te uppen? Naar het internet of lokaal naar een andere machine? Ik denk dat er iets is wat het op je pc capt.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, en uitgesloten, voor je dit topic opende? Dat zien we namelijk graag :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:34
sanfranjake schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:28:
Bekabeld, wireless? Router er tussen, misschien firewalls, rare proggies? Virussen? MTU misschien te hoog/laag? Waar probeer je precies naar toe te uppen? Naar het internet of lokaal naar een andere machine? Ik denk dat er iets is wat het op je pc capt.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, en uitgesloten, voor je dit topic opende? Dat zien we namelijk graag :)
Maar natuurlijk :)

Het is een "gewoon" bekabeld netwerk, staan een router en een switch tussen (zijn het probleem niet echter, werkte hiervoor en met andere PC's perfect), geen firewalls/progsels, virussen/spyware vrij, MTU eveneens in orde, en ik probeer naar "het Internet" te uploaden, verschillende webservers geprobeerd.

Ik heb zelf al alle instellingen proberen normaal te zetten, drivers opnieuw installeren, andere netwerk poorten gebruiken en ook al zonder de router/switch, allemaal zonder succes.

[ Voor 3% gewijzigd door Peter op 12-10-2005 20:25 . Reden: typo's ]