Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 09:43
hallo,

ik heb dus sinds een paar dagen een nokia 6230i, een erg fijn toesten vooral de mp3 speler bevalt me wel.
Tot heden stuurde ik mijn mp3's over via IR dit ging erg traag dus heb ik vanmiddag een usb bleutooth stick gehaald.
Nu is het zo dat ik alleen afbeeldingen krijg vertuurd over de bleutoothlink, probeer ik een ander bestand zoals een mp3tje dan vraagt de tel. ''gegevens van laptop accepteren'' ok doe ik dan en vervolgens zegt de pc dat er een fout is opgetreden.

Zie ik nu iets heel simpels over het hoofd...

Het is een Qtrek bleutooth usb adaptor met recente drivers

Os win xp pro

[ Voor 3% gewijzigd door casemodder op 12-10-2005 18:00 ]

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb even de titel van je topic veranderd. Het is bluetooth en niet bleutooth.
Dit in verband met het terugvinden van dit topic door mensen die op "bluetooth" zoeken :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mjah, mijn nokia (6260) wil ook geen mp3 e.d. kopieren. Heeft er volgens mij mee te maken dat ze niet willen dat je ringtones e.d. met elkaar deelt

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 15:23
je kon beter een cardreader kopen en de MMC kaart eruit halen en via de reader mp3's erop zetten. Nog sneller en werkt altijd

Verwijderd

Hoezo? Bluetooth werkt perfect hoor. Ik denk dat je de Nokia software even moet installeren.