Toon posts:

Probleem met Cisco Wireless PCM350

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een vriend een Cisco Wireless PCM350 kaartje voor mn notebook gekregen, omdat ik met mn huidige sitecom kaartje en medion dongletje overal slecht bereik had. Ik kan alleen niet connecten met de router waar internet op zit. Telkens als ik probeer te connecten krijg ik een time-out.
Aan de router kan het haast niet liggen, deze is onbeveiligd, en ik kon er zonder problemen mee connecen met mn medion dongletje, sitecom kaart, en ingebouwde 802.11b antenne van mn vaders notebook.
De Cisco Wireless PCM350 lijkt ook prima te werken, bij 'availeble networks' zie ik een hoop netwerken waarmee ik kan connecten (waaronder dus die sitecom router) en met andere routers (bijv. mn Medion router) connect ie wel gewoon prima. Maar zodra ik dus met de sitecom router probeer te connecten krijg ik na een minuut ofzo een timeout.
Waar kan dit aan liggen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de Sitecom al eens gereset? Dus even de stekker eruit en er weer in, of via telnet "reboot"? Heeft het ding verder de nieuwste firmware? Welk type sitecom hebben we het over?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters