Toon posts:

dvd naar cd

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb een vraag. Een maat van mij heeft mij laatst een game gekocht ( Farcry ) maar die is helaas op dvd. Nou heb ik nog geen dvd omdat die het vorige week heeft begeven ( ben nog op bericht aant w88 ). Nou had een colega op het werk het over omzetten naar cd maar ik zou niet weten hoe dat moet. Zou iemand mij verder kunnen helpen en als het niet mogelijk dan heb ik pech.

Ik heb ook al op GoT gezocht maar daar ben ik niet echt wat tegen gekomen. Mocht dit onder warez vallen dan heb ik me vergist.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

terug naar de winkel voor de cd versie ?

Iperf

Verwijderd

Het simpelste is natuurlijk om het even aan die collega te vragen.Maar men mag je hier denk ik niet helpen met het kopiëren van warez. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 20:10 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wordt denk gewoon ff wachten totdat jij je dvd weer terughebt?

Zolang duurt dat toch niet en anders koop je er eventjes een? Dvd-spelertje kost tegenwoordig geen ene reet meer. Ik heb idd ook eens gekeken naar Farcry en kwam er toen ook achter dat er 'n dvd en cd versie bestonden! Waarom weet ik niet, k denk dat er op de dvd-versie meer filmpjes bijstaan ofzo. Om 'n dvd over te branden op 'n cd (of laat ik zeggen meerdere cd's) is denk niet eenvoudig. Ikzelf tenminste ken geen progje die zo'n spel eerst in stukken kan knippen en later weer aan elkaar kan plakken zodat 't net 1 groot spel lijkt... Maybe andere Gotters?

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-08 15:59
je kunt de bestanden ook wel gewoon op je comp zetten en hem dan installeren, werkt ook wel en dan een cr*ck ofzo, aangezien ie toch legaal is.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

marijn1987 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:09:
je kunt de bestanden ook wel gewoon op je comp zetten en hem dan installeren, werkt ook wel en dan een cr*ck ofzo, aangezien ie toch legaal is.
Hij heeft nog geen dvd zegtie net, dus hoe kan die 't dan op z'n computer zetten.

Maar CLB gaat er snel vandoor, want deze post hierboven gaat wel heel erg naar warez ruiken :+

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-08 15:59
haha, foutje van mij :P
ja, dan moet je ff een proggie vinden om hem om te zetten

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zonder enige inzet van jouw kant en zonder dvd kunnen we hier weinig mee verder. Even wachten tot je je dvd hebt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zonder enige inzet van jouw kant en zonder dvd kunnen we hier weinig mee verder. Even wachten tot je je dvd hebt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.