Toon posts:

MP3 > adapter > auto radio cassette speler (zonder adapter)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader heeft bij een duitse gigant een mp3 discman gekocht, waarbij een radio casette adapter zat. Het geluid kraakt alleen wel, terwijl hij dit niet doet als je oordopjes opzet (en de adapter dus niet gebruikt) of de gewone fm radio opzet. Nou helpt mischien koppen reiniging wel, is al in tijden niet meer gebeurt. Maar nu vroeg ik me af:

Kan je het kabeltje niet bij de adapter af knippen en de draden rechstreek achter de koppen aansluiten?

Ik ben zelf niet van de cassette generatie en ik heb dus geen idee of dit mogelijk is. Ik heb er al naar gezocht maar ik heb deze vraag niet kunnen vinden.

Weet jij of dit mogelijk is?

Groet, Martin

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 11:31

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Het zou maar zo kunnen dat je de draadjes achter de kop van de cassettespeler kan vastmaken, maar of je dan nog geluid uit het app. krijgt of dat t apparaat het helemaal niet meer doet? Heb je geen audio-in op de achterkant van je autoradio zitten?

btw. je weet ondertussen vast wel dat de groeten doen niet mag nodig is?

[ Voor 8% gewijzigd door i2Paq op 12-10-2005 17:44 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:10

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

nee, dit is niet mogelijk, het signaal zou veel te hard/sterk zijn.

Ik denk dat je beter af bent bij een simpele FM modulator.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
i2Paq schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:43:
Het zou maar zo kunnen dat je de draadjes achter de kop van de cassettespeler kan vastmaken, maar of je dan nog geluid uit het app. krijgt of dat t apparaat het helemaal niet meer doet? Heb je geen audio-in op de achterkant van je autoradio zitten?

btw. je weet ondertussen vast wel dat de groeten doen niet mag nodig is?
Ik denk dat ik het maar met line-in opgalossen, goede suggestie _/-\o_ Na flink wat studie blijkt mijn radio hierover te beschikken en dit is toch de makkelijkste oplossing en zonder kwaliteits verlies door een adapter