Af en toe loopt mijn computer uit het niets vast, als ik dan opnieuw opstart en in mijn logboek kijk dan staat er:
Tijd Bron
16:18:50 Ati Smart
16:18:50 BackWeb Client - 7681197
16:18:50 fsbwsys
Als ik dan kijk wat voor beschrijving er bij staat, krijg ik het volgende:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (2) in bron (BackWeb Client - 7681197) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (105) in bron (fsbwsys) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
Specs:
AMD 64 3000+ (S754)
MSI K8I Neo
512 MB PC3200 DDR (Dane-Elec)
Western Digital 120GB (7200rpm, 8 MB)
Sapphire R9800 SE
Hercules Muse 5.1
LG CD brander
HL DVD-rom
350 watt noname voeding
Weet iemand wat het betekend, want ik kan er geen chocola van maken
Tijd Bron
16:18:50 Ati Smart
16:18:50 BackWeb Client - 7681197
16:18:50 fsbwsys
Als ik dan kijk wat voor beschrijving er bij staat, krijg ik het volgende:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (2) in bron (BackWeb Client - 7681197) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (105) in bron (fsbwsys) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
Specs:
AMD 64 3000+ (S754)
MSI K8I Neo
512 MB PC3200 DDR (Dane-Elec)
Western Digital 120GB (7200rpm, 8 MB)
Sapphire R9800 SE
Hercules Muse 5.1
LG CD brander
HL DVD-rom
350 watt noname voeding
Weet iemand wat het betekend, want ik kan er geen chocola van maken