Railkit kopen voor SC1425

Pagina: 1
Acties:

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Beste Tweakers,

Wij hebben hier op het bedrijf een Dell PowerEdge SC1425 server aangeschaft.
Tevens hebben wij een HP Rack System E 19" server kast.

Het probleem is dat wij de levering de verkeerde ophangingsrails hebben gekregen (wat mijn fout is geweest door bij de online bestelling de verkeerde rails aan te klikken)
Nu doet Dell nogal moeilijk met het omruilen (zoniet, opnieuw bestellen) van een nieuwe rails, en willen dus geen nieuwe rails opsturen.

Kan iemand mij vertellen waar ik een goeie rails kan bestellen?
Voor de duidelijkheid; ons rek werkt met ronde gaatjes, ipv de vierkantjes die we opgestuurd hebben gekregen.

Alvast bedankt.

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 14:14
omruilen is inderdaad lastig, aangezien Dell nederland in feite doorverkoopt voor Dell Ierland; ze hebben hier in NL alleen een sales kantoor en kunnen dus ook niets meer met die rails van jou :)

Ik zou gewoon even een spare part bestellen, die rails kost toch bijna niets, dat is in iedergeval sneller :)
Ik zit nu thuis dus kan niet checken waar we normaal de Dell spare parts halen (is een aparte firma)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Conan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:21:
Beste Tweakers,

Wij hebben hier op het bedrijf een Dell PowerEdge SC1425 server aangeschaft.
Tevens hebben wij een HP Rack System E 19" server kast.

Het probleem is dat wij de levering de verkeerde ophangingsrails hebben gekregen (wat mijn fout is geweest door bij de online bestelling de verkeerde rails aan te klikken)
Nu doet Dell nogal moeilijk met het omruilen (zoniet, opnieuw bestellen) van een nieuwe rails, en willen dus geen nieuwe rails opsturen.

Kan iemand mij vertellen waar ik een goeie rails kan bestellen?
Voor de duidelijkheid; ons rek werkt met ronde gaatjes, ipv de vierkantjes die we opgestuurd hebben gekregen.

Alvast bedankt.
Wat wil je nu precies :?
De enige die mogelijkerwijs de rails terug zou kunnen nemen is Dell, en die wil/kan/mag/doet dat niet geef je zelf aan; je zult daarvoor echt bij hun moeten zijn.
Verder wil je wel de juiste rails hebben, ook daarvoor moet je bij Dell zijn neem ik aan. Gezien het feit dat je aangeeft dat je ze wilt ruilen en dat je zelf de verkeerde besteld hebt, neem ik aan dat Dell ze gewoon kan leveren.
Wat je dus met dit topic wilt bereiken is mij niet echt duidelijk :?

Tijd voor een nieuwe sig..

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:19

DDX

JMW schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:41:
Ik zou gewoon even een spare part bestellen, die rails kost toch bijna niets, dat is in iedergeval sneller :)
Ik zit nu thuis dus kan niet checken waar we normaal de Dell spare parts halen (is een aparte firma)
zover ik weet zijn de rails via dell vrij duur (en zit je weer met verzendkosten)
maar als jij een ander bedrijf weet die spare parts levert hoor ik het graag

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

Johnny E

Dôh !!

Het is dan wel niet echt on topic maar wellicht kan het van pas komen.
Bestel als zakelijke klant nooit via de Dell website, je betaald dan altijd teveel.
Doe er verstandig aan en bel Dell, vraag voor je bedrijf een account manager.
Met een account manager heb je grote kans op leuke kortingen ook heb je dan veel grotere kans dat ze je de racks rails bij een volgende fout wel gratis toesturen.

Zelf werk ik zo al ruim 3 jaar en de minimale korting die ik op deze wijze heb bedongen is 15% oplopend tot ruim 50%.

Specs!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

idd gewoon bij dell zijn. Zij gebruiken aparte rack mounts dus die zul je ergens anders niet vinden. En ook ik heb goede ervaring met de zakelijke accountmanagers van Dell (website suckt, altijd te duur)

Tjielp... een vogel.

Pagina: 1