Ik heb een laptop hier die bij het opstarten al meteen niet meer vooruit te branden is. Het opstarten duurt ongeveer een half uur. En als ik eenmaal een desktop voor me heb is alles nog steeds rete langzaam. Als ik uiteindelijk eens in de taskmanager ben zie ik dat Services 99% CPU belasting opeis en dit veroorzaakt waarschijnlijk het probleem.
Na te googlen en GoT-en las ik telkens als er 2 Services.exe's draaien dat ik last heb van een virus, echter is dit niet het geval bij mij. Er draait maar een services.exe met 99% cpu belasting. Als ik de services bekijk zie ik dat de status van Eventlog starting is ipv started. Mn event log kan ik nu dus ook niet bekijken.
Heeft iemand een idee?
Het is een laptop met Win2K met Service Pack 4 erop. Dus de laatste SP erop zetten lost ook helaas niets op
edit: kan de topic titel verandert worden van Services naar Services.exe?
Na te googlen en GoT-en las ik telkens als er 2 Services.exe's draaien dat ik last heb van een virus, echter is dit niet het geval bij mij. Er draait maar een services.exe met 99% cpu belasting. Als ik de services bekijk zie ik dat de status van Eventlog starting is ipv started. Mn event log kan ik nu dus ook niet bekijken.
Heeft iemand een idee?
Het is een laptop met Win2K met Service Pack 4 erop. Dus de laatste SP erop zetten lost ook helaas niets op
edit: kan de topic titel verandert worden van Services naar Services.exe?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 15:56 ]