Toon posts:

LG 32LX2R LCD TV

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De reden van dit topic is dat ik op zoek ben naar een goed LCD scherm (prijs kwaliteit). Mij sprak dit model wel aan qua vormgeving maar ook qua features
Echt goede reviews en ervaringen over dit scherm heb ik nog niet kunnen ondekken daarom dit topic.
Zie onderstaand de specs.

81 cm beeldscherm
1366 x 768 pixels
Helderheid: 500 cd/m
Kijkhoek: omhoog/omlaag 178; links/rechts 178
Contrastverhouding van 600:1
16:9 Beeldformaat
Response time: 8ms
HDTV voorbereid
XD Engine
3D digitale kamfilter
Uitgangsvermogen : 2x 10 Watt
"Speaker'' -systeem: 2 Ch ( 2 eenheden)
''Surround''- systeem: SRS WOW
''Picture in Picture'' : 1 tuner/AV PIP
Swivel draaivoet
EZ Scan
Intelligent Eye
Digitale index
Teletekst: 1000 Pagina's
Component: 480i - 1080i
DVI-I / S-video
2 Scart-aansluitingen
HDMI / HDCP (opvolger van scart)
RS-232C
Progressive Scan
Verbruik: 140W
Gewicht: 21,4 kg
Afmetingen: wxhxd 920x545x126
2 jaar garantie
HD Ready

Via deze link kun je een aantal foto's downloaden
http://www.lge.com/ir/htm...et=pressreleases_read.jsp

Hier beginnen dan ook mijn eerste vragen al:
- Ik zie geen scart sockets (wel in de specs)?
- Wat is dat voor een groene plug?
- Zie geen DVI-I aansluiting maar alleen een VGA (wel in specs)?
- IEEE 1394: is dit firewire?
- Cable card??
- Aan de zijkant zitten slots voor memory modules (bv. CF) (niet in specs)?

Er zullen misschien een paar stomme vragen bij staan, maar ik ben helemaal nieuwe in deze 'wereld'. Ik zou zeggen brand los met jullie ervaringen, adviesen, opmerkingen etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 15:22 ]

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Heb jij ff geluk ! ;), ik krijg dit toestel namelijk a.s. vrijdag :)

Het toestel heeft wel een DVI poort en een HDMI poort.
Zo te zien is dit een ander type tv ( 26LX2D via de link ) en die ik haal is dus de 32LX2R.

Die groene plug is voor Component in, als je dvd speler dit ondersteunt heb je Beter/Scherper beeld ( Progressive scan ) dan met bijv. Scart.

* Correct me if im wrong *

En op de 32LX2R zitte wel 2 scart aansluiten, 1 Full
Die card-reader heb ik niet op de 32LX2R gezien, en IEEE1394 is inderdaad Firewire.

Maar vrijdag zal ik al je vragen beantwoorden :) + natuurlijk foto's !

Verwijderd

Topicstarter
Right on time!!

Laat me ook even weten waar je deze gehaald heb.

Bedankt... Ik wacht af. :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is dat alleen bij veel Philips modellen dat je alleen XGA (1024x768) kunt sturen ipv de volle native panel resolutie? Of heeft LG hier ook last van? Staat nml niks van in de specs volgens mij :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Grrrrrene schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:36:
Is dat alleen bij veel Philips modellen dat je alleen XGA (1024x768) kunt sturen ipv de volle native panel resolutie? Of heeft LG hier ook last van? Staat nml niks van in de specs volgens mij :)
Ik heb in de handleiding gelezen dat LG het aanraad om het scherm in een resolutie van 1360x768 @ 60Hrtz te zetten.
1366x768 was ook een optie, ik weet niet ckers op het een type-fout is van LG maar het lijkt me stug dat ze 1360 boven 1366 aanraden :S...

Maar geen nood >:) , Werd net gebeld scherm is in de middag op zijn bestemming :D _/-\o_
En dan moet ik hem alleen nog ophalen in Noordwijk !, dus een korte review + foto's heb ik voor jullie in de avond ! :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem al staan :)

1199,- betaald, 3 weken geleden. Hij doet het prima. Je hebt wel digitale tv nodig, anders ziet het er niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de TV zo in te stellen dat hij als center speaker gebruikt kan worden?

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:02:
Is het mogelijk om de TV zo in te stellen dat hij als center speaker gebruikt kan worden?
^ Denk het niet. Maar zal het proberen.

Tv is binnen, duurde ff maar dan heb je ook wat :P...

Snelle beoordeling:

Uit de doos zijn de kleuren opzich goed, maar hier en daar wat tweaken is wel noodzakelijk.
Pc aangesloten via DVI en het beeld is haarscherp en mooi van kleur!, zit ong. 2.5m van mijn scherm. ( 1360x768 @ 60 Hertz )
Spelle spele is een waargenoT !, vooral gamez die de 16:9 Widescreen resolutie's ondersteunen, ( HL 2, Call of Duty 2 Demo, Far Cry ).

Tv kijken via Analoge ( standaard kabel, wel met een versterker ) is slecht, sommige kanalen zijn wel weer beter maar lang niet acceptabel.
KPN Digitale TV ( Samsung SMT-1000T ) aangesloten op RGB Scart en het beeld is aanzienlijk beter dan analoog, maar nog steeds niet scherP ( Veel Mpeg blokken ) !. Weet iemand misschien waarom ?.
Want op een CRT is het beeld wel onwijs scherp.

Xbox aangesloten via Advanced RGB Scart kabel en het beeld is ook niet om blij van te worden, miscchien dat de High Def kabel hier iets aan kan doen ???.

Harman/Kardon DVD 22 ook aangesloten via RGB ( in de dvd-speler ingesteld en op de Tv ) is het beeld ontzettend mooi en scherp !.
Vooral Finding Nemo, Ice Age, Monster Inc, Saving Private Ryan en Gladiator. Maandag een Component kabel kopen en kijken of deze het beeld nog scherper maken ( Progressive Scan )

PIP is zeer handig om tijdens msn tv te kunne kijken....alleen jammer dat zodra je pip aanzet je het geluid verliest van je tv !!!...

Zo nu gaat ik slapen...over een dag of 2 de echte review.

@ PWM: Van welke provider heb jij digitale tv ?...en heb jij strak beeld ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb digitale TV van TVHome. Maar het probleem is dat mijn decoder niet goed is. Ik heb nu al die mpeg blokjes. Er is al 2x een monteur geweest en nu zijn ze er eindelijk achter dat het de decoder is :? .
Nu moet ik Panasonic dus gaan bellen.

Ik ben benieuwd naar je verdere reviews. Alvast bedankt.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ga ook even kijken in de winkel zou ik zeggen. Alle LG tv's die ik tot nu toe heb gezien hebben last van een slechte zwart weergave. Van voren is het zwart beduidend minder dan bij andere merken en als je het een beetje schuin bekijkt dan wordt het paars.

Ik wil hier niet LG bashen ofzo, het kan ook gewoon toeval zijn of een euvel dat bij dit scherm inmiddels verholpen is. Ik weet namelijk niet of ik specifiek deze tv heb gezien, maar als je de mogelijkheid dus hebt zou ik even een winkel instappen en het model bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Dit was me inderdaad opgevallen bij de LG's maar volgens mij is het bij dit type opgelost. Maar in de winkel heb ik dit type nog niet gezien.

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Oscar Mopperkont schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:05:
Ga ook even kijken in de winkel zou ik zeggen. Alle LG tv's die ik tot nu toe heb gezien hebben last van een slechte zwart weergave. Van voren is het zwart beduidend minder dan bij andere merken en als je het een beetje schuin bekijkt dan wordt het paars.

Ik wil hier niet LG bashen ofzo, het kan ook gewoon toeval zijn of een euvel dat bij dit scherm inmiddels verholpen is. Ik weet namelijk niet of ik specifiek deze tv heb gezien, maar als je de mogelijkheid dus hebt zou ik even een winkel instappen en het model bekijken.
Die slechte zwart weergave is nog steeds aanwezig op dit toestel, je hebt het alleen als je buiten de aangegeven kijkhoeken kijkt. ( je moet op 1 lijn blijven met het toestel, kijk je iets boven of onder het toestel dan wordt idd het beeld iets paarsiG zeg maar. )
Ik zal proberen om d.m.v. foto's dit te laten zien.
Maar als je er recht voor zit is zwart ook echt zwart. Ik had dit ook al gezien in de winkel ( Media Markt ), maar aangezien ik er recht voorzit is het voor mij geen probleem.

Ik zal kijken of hier nog iets aan te doen is met de instellingen ( Contrast, Helderheid etc... )
Maar voor de rest, WAT EEN DING ZEG ! w00t. _/-\o_ , ben er echt onwijs blij mee.

En nu weer een Dvd'tje kijke ! })

• PWM
  • Niet online

PWM

Fusion_XT schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 02:47:
@ PWM: Van welke provider heb jij digitale tv ?...en heb jij strak beeld ?
Ik heb wel redelijk scherp beeld ja. Ik gebruik Casema digitale tv met Samsung Decoder.

Mijn Xbox ziet er fantastisch uit :) Gewoon op scart, moet nog RGB halen.

Bekijk ook even dit forum voor tips: http://www.avforums.com/f...php?p=1989109#post1989109

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 16-10-2005 13:56 ]

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

PWM schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

Ik heb wel redelijk scherp beeld ja. Ik gebruik Casema digitale tv met Samsung Decoder.

Bekijk ook even dit forum voor tips: http://www.avforums.com/f...php?p=1989109#post1989109
Mmzz oke...Dan ga ik ook maar een Casema kastje ergens vandaan toveren :D...( Lene ! )
Met welke spellen ziet jou xbox er dan goed uit ?....Hierzo met Halo 2 is het niet om aan te zien.!

Kan je me misschien ook vertellen welke waardes jij je kleuren, contrast en helderheid heb toegewezen. ?
BedankT !

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
PWM schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

Je moet nog RGB halen? Ik denk dat je bedoelt dat je nu RGB over scart hebt, maar dat je nog een component kabel moet halen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Ik heb mijn Xbox opnieuw in mijn AV-1 gestopt, en het beeld ziet er ineens ontzettend strak uit !, dat was gister dus nog echt niet !....heel vreemd.
In mijn Xbox menu ( niet gemodde Xbox ) ook maar meteen Pal 60 aangezet. En wat een verandering is dat zeg.
Halo 2 loopt ineens als een trein !. Ik neem aan dat Pal 60 gwoon 60Hertz is ?.
Zou component nou echt nog mooier eruit zien dan RGB ?. Kan ik dan bijv. 720p selecteren in het Xbox menu ?....of moet je daar nou een gemodde Xbox voor hebbe..?.
Ik had ergens gelezen om 720p te activeren moest je je Xbox ombouwe + een regio changer hebbe om zo NTSC aan te zetten...

Gaat weer verder met Tunen en tweaken van het scherm.
Heel misschien laat ik het scherm ISF Caliberen....

Verwijderd

Fusion_XT schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:28:

Ik had ergens gelezen om 720p te activeren moest je je Xbox ombouwe + een regio changer hebbe om zo NTSC aan te zetten...
High Definition AV pack en dan moet ie dus idd in NTSC, (vergeet hierbij ook niet dat PAL games zelfs niet in 480p draaien maar NTSC games wel) beeld is niet te vergelijken tov PAL60.

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:37:
[...]

High Definition AV pack en dan moet ie dus idd in NTSC, (vergeet hierbij ook niet dat PAL games zelfs niet in 480p draaien maar NTSC games wel) beeld is niet te vergelijken tov PAL60.
Hey dankje !, jammer moet ik toch mijn Xbox gaan ombouwen ! :S....ik wacht wel op de 360 :).
Nog een vraagje, werkt bij jou de XGA Mode stand ?....bij mij dus niet.
Volgens de handleiding moet deze in de DVI PC ( RGB ) stand beschikbaar zijn.
Ik kan wel sRGB aan zetten via DVI.....maar dan wordt het scherm wel heel erg fel ! ( Ziet er ckers niet slecht uit trouwens. )

Dat service menu is trouwens wel vet !, je kan daar echt onwijs veel '' Kloten :P '' ik ga dat menu maar eens van dichterbij bekijke :Y)

Edit: XGA-Mode werkt alleen als je een DVI naar VGA kabel gebruikt :), en dat doe ik dus niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Fusion_XT op 16-10-2005 20:43 ]

Verwijderd

Fusion_XT schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:31:
[...]
Hey dankje !, jammer moet ik toch mijn Xbox gaan ombouwen ! :S....ik wacht wel op de 360 :).
Het loont zeker wel om je xbox te laten modden (kan ook softwarematig), vergeet niet dat de xbox ook je videos hardwarematig upscaled (icm met xbmc) naar 720p/1080i. Zie het xbmc topic

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel blij dat jullie xbox goed werkt op het scherm, maar eigenlijk heb ik dit topic gestart voor de plus en min punten van het scherm. Zouden jullie deze ook kunnen vermelden aub.

Dank je.

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:58:
Ik ben heel blij dat jullie xbox goed werkt op het scherm, maar eigenlijk heb ik dit topic gestart voor de plus en min punten van het scherm. Zouden jullie deze ook kunnen vermelden aub.

Dank je.
Jah bAAs !...

Pluspunten van de LG 32LX2R:

-Ongelofelijk scherp beeld via DVI !. ( Dvi naar Vga niet uitgeprobeerd )
-Helder en duidelijk scherm....kleuren worden goed en mooi weergeven! na enig afstellen wordt het er alleen maar beter op !.

-HD Materiaal ziet er Fenomenaal uiT !....
-DVD afspelen via Scart RGB is ontzettend mooi ( H/K DVD 22 ) Component kabels komen morgen:)
-Vele Aansluit mogelijk maakt dit scherm samen met zijn prijs een zeer goede koop !.

Minpunten van de LG 32LX2R:

- Zwart waarde wordt paars als je vanuit bepaalde hoeken kijkt. ( Veel films getest, waaronder The Matrix en zwart waarde is gewoon goed als je maar binnen het aantal graden kijkt. )

-Geen geluid van TV in Pip window terwijl je DVI/ andere als input hebt.
-In 4:3 en andere modes waarbij je zwarte balken in beeld hebt zijn deze Grijs i.p.v. zwart. --> In het *service menu van de tv deze naar zwart omzetten :)..

-Speakers niet afneembaar.
-Het geluid is gwoon beroerd....heel hol en leeg, zelfs na tweaken met de instellingen nog niet helemaal blij mee. ( Speakers uitgezet en aangesloten op mijn H/K Avr 130...zoals het met zo'n TV moet :P ).

-RGB scart over het algemeen iets wat donker kwa beeld. --> ook op te lossen door in het *service menu met de Gamma te spelen :)....

Gamen en Films kijke is zo ontzettend gaaf !, Ben egt onwijs blij met mijn LG O+ , Totaal geen spijt van de aankoop....

* Service menu oproepen :

Press Menu on both the remote and the TV (the standard menu will appear) for
about 4/5 seconds and, as soon as you see the standard menu dissappear, stop
pressing the keys, else the service menu will be there only for a split second,
because the TV will ask now for a password, thanks to the first method. It
took me 5 or 6 tries to get the timing right.

Once there, using the remote arrow buttons go to Panel Control and press OK. Go
to Blank Color and press Left or Right to choose between Gray or Black. The
change is inmediate

P.s. Het boven geschreven artikel is gebaseerd op mijn eigen mening en mijn mening alleen. }),

[ Voor 7% gewijzigd door Fusion_XT op 16-10-2005 23:46 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Fusion_XT schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:40:
[...]

Jah bAAs !...

Pluspunten van de LG 32LX2R:

-Ongelofelijk scherp beeld via DVI !. ( Dvi naar Vga niet uitgeprobeerd )
-Helder en duidelijk scherm....kleuren worden goed en mooi weergeven! na enig afstellen wordt het er alleen maar beter op !.

-HD Materiaal ziet er Fenomenaal uiT !....
-DVD afspelen via Scart RGB is ontzettend mooi ( H/K DVD 22 ) Component kabels komen morgen:)
-Vele Aansluit mogelijk maakt dit scherm samen met zijn prijs een zeer goede koop !.

Minpunten van de LG 32LX2R:

- Zwart waarde wordt paars als je vanuit bepaalde hoeken kijkt. ( Veel films getest, waaronder The Matrix en zwart waarde is gewoon goed als je maar binnen het aantal graden kijkt. )

De Zwartwaarde is juist fantastisch bij mij :) 1 van de pluspunten. Ik heb geen paarse vlekken in mijn beeld.

-Geen geluid van TV in Pip window terwijl je DVI/ andere als input hebt.
-In 4:3 en andere modes waarbij je zwarte balken in beeld hebt zijn deze Grijs i.p.v. zwart. --> In het *service menu van de tv deze naar zwart omzetten :)..

Is gewoon op zwart te zetten. Is een verborgen optie. Kijk even in het forum wat ik hierboven had gezet.

-Speakers niet afneembaar.
-Het geluid is gwoon beroerd....heel hol en leeg, zelfs na tweaken met de instellingen nog niet helemaal blij mee. ( Speakers uitgezet en aangesloten op mijn H/K Avr 130...zoals het met zo'n TV moet :P ).

Tsja, speakers. Ze zijn in ieder geval beter dan ik dacht. Vind het niet echt slecht, maar goed is het zeker niet.

-RGB scart over het algemeen iets wat donker kwa beeld. --> ook op te lossen door in het *service menu met de Gamma te spelen :)....

Gamen en Films kijke is zo ontzettend gaaf !, Ben egt onwijs blij met mijn LG O+ , Totaal geen spijt van de aankoop....

* Service menu oproepen :

Press Menu on both the remote and the TV (the standard menu will appear) for
about 4/5 seconds and, as soon as you see the standard menu dissappear, stop
pressing the keys, else the service menu will be there only for a split second,
because the TV will ask now for a password, thanks to the first method. It
took me 5 or 6 tries to get the timing right.

Once there, using the remote arrow buttons go to Panel Control and press OK. Go
to Blank Color and press Left or Right to choose between Gray or Black. The
change is inmediate

Ah gevonden dus :)
P.s. Het boven geschreven artikel is gebaseerd op mijn eigen mening en mijn mening alleen. }),
Halo 2 ziet er fantastisch uit bij mij. Overigens alleen op de eerste Scart ingang. Ik zal thuis even mijn waarden doorgeven. Ik heb remarks bij jouw punten gegeven in de quote.

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Kijk zo willen we het zien :D....

Over die Zwartwaardes....bij mij is die waarde ook zeer goed hoor !, alleen als je bijv. schuin boven je tv hangt of juist schuin onder je tv kijkt...zie je het beeld paars worden.

Ik zal proberen om er een foto van te make :)....kan jij misschien dan wat foto's van Halo 2 maken in actie op je scherm. ( kan ik ze vergelijken met mijn beeld ).
Ik vind vooral het begin stuk van Outskirts zo donker bij mij :( lijkt net of er een bruine waas over het scherm hangt.
Bij mij ziet halo 2 er ook beter uit op AV 1 ( RGB Scart ), op AV 2 hoef ik het niet eens te proberen, niet om aan te zien. !

Alvast bedankt :D.

[ Voor 29% gewijzigd door Fusion_XT op 17-10-2005 13:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie jongens. Alleen ben ik nu wel aan het twijfelen tussen deze en de 32LP1R.
Mij bevalt het paarse niet echt omdat ik in mijn huiskamer al gauw onder een hoek aan het kijken ben. Het maakt het er allemaal niet gemakkelijker op.

Maar ga zo door, en als je een paar foto's hebt graag.

Witte

Verwijderd

komt dat paars niet eerder door het gepiel in het servicemenu ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:29:
komt dat paars niet eerder door het gepiel in het servicemenu ?
Weet ik niet maar in de winkel was het me ook al eens opgevallen bij de eerdere modellen. Ik weet niet of zij iets met het service menu doen, maar volgens mij niet.

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Neej het paarse beeld is er al zodra je hem uit de doos haalt en erg schuin boven het beeld gaat hangen...
Dan zie je het duidelijk.

Tv ontvangst via Analoog met een Gamma versterker is nu scherp :D....in het menu de scherpte aanpassen van 50 naar 30 en Boem Haarscherp !.

Btw. Foto's zijn onderweg.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de lg 32lp1r ook deze paarsen vlekken heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Fusion_XT schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:18:
Neej het paarse beeld is er al zodra je hem uit de doos haalt en erg schuin boven het beeld gaat hangen...
Dan zie je het duidelijk.

Tv ontvangst via Analoog met een Gamma versterker is nu scherp :D....in het menu de scherpte aanpassen van 50 naar 30 en Boem Haarscherp !.

Btw. Foto's zijn onderweg.
Waar blijven die foto's dan?
Ik ben twee weekjes niet thuis geweest dus heb niet veel kunnen kijken en reageren.

Verwijderd

Ik las op een ander topic iets over de combinatie van HDMI met HDCP. HDCP is een soort beveiliging tegen kopieren. Er werd gezegd dat tv's met een HDMI aansluiting toch zonder HDCP uitgevoerd kunnen zijn en dat je dan met de toekomstige blu-ray spelers geen films kunt kijken die HDCP beveiligd zijn.

Weet iemand of de 32LX2R dit heeft?? Ik kon het namelijk zo snel niet vinden. Zou namelijk wel erg lullig zijn als dat niet zo is :/

[edit]
oeps ik heb het net gevonden dan vraag 2 maar:

Mijn tweede vraag is: Weet iemand of dit scherm 8 of 12 ms is? Ik lees namelijk net ergens dat hij 8 is waar ik de hele tijd dacht dat ik 12 had :*)
Extra info LG 32LX2R
Response time: 8ms
XD Engine
3D digitale kamfilter
Uitgangsvermogen : 2 x 10 Watt
"Speaker'' -systeem: 2 Ch ( 2 eenheden)
''Surround''- systeem: SRS WOW
''Picture in Picture'' : 1 tuner/AV PIP
Swivel draaivoet
EZ Scan
Intelligent Eye
Digitale index
Teletekst: 1000 Pagina's
Aansluitingen LG 32LX2R: Component: 480i - 1080i, DVI-I, S-video, 2 Scart-aansluitingen, HDMI / HDCP (opvolger van scart), RS-232C
Progressive Scan
Verbruik: 140W
Gewicht LG 32LX2R: 21,4 kg
Hier is te zien dat hij 8ms is en HDCP heeft!

[edit2]

Er komt nog een derde vraag bij. In de 1ste post van dit topic staat dat het contrast 600:1 is terwijl ik overal lees dat het 1200:1 is en dat staat ook in de specificaties. Hoe zit dit??

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 13:30 ]

Verwijderd

blijkbaar niet zoveel mensen die deze tv hebben :/

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ook deze TV met een DVD speler die via component aangesloten is? Ik heb namelijk wat probleempjes met de kleuren via component. Ik wacht af.
Pagina: 1