C++ en 1 installatie bestand.

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Mg-02
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09-2023
Ik heb een OpenGL spel gemaakt in C++ dat gebruikt maakt van Spraakherkenning voor de besturing. Ik gebruik voor de spraakherkenning Sapi 5.0 van microsoft in de SDK versie.
Ik wil nu alleen 1 installatie pakket maken waarin de juiste bestanden worden meegenomen zodat de gebruiker niet de hele sapi hoeft te downloaden.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet doen.

bedankt.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Een .msi installatie maken, of anders de juiste libs statisch meelinken.

• Mg-02
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09-2023
Hoe weet ik wat de juiste lib zijn.
en hoe maak ik een msi installatie.

bedankt alvast

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mg-02 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:38:
Hoe weet ik wat de juiste lib zijn.
Uhm, het is jouw programma hoor? Hoe moeten wij dat weten?
Mg-02 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:38:
en hoe maak ik een msi installatie.
http://msdn.microsoft.com...out_windows_installer.asp :?
Of 1 van de vele andere links?

Je zou je natuurlijk eens kunnen verdiepen in het maken van installaties of in de documentatie (van de Windows Installer, de SAPI en alle overige documentatie die je nodig zou kunnen hebben). Desnoods zou je eens kunnen Googlen. Of wil je nu dat wij roepen dat je x.dll, y.dll en z.dll moet includen?

Er is trouwens ook een "Redist: All". Lijken me de redistributable files he? :P Hoe moeten wij weten welke je daarvan gebruikt? Of mogen we zelf de "Voice tetris" code uit elkaar gaan plukken ;)

[ Voor 95% gewijzigd door RobIII op 12-10-2005 16:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:37
Of gebruik een andere installer suite zoals NSIS of Inno Setup.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Mg-02 en welkom op GoT. :)

Helaas verwachten we hier iets meer inzet van mensen dan wat je tot nu toe hebt laten zien. Wat had je zelf al gezocht en gevonden? Wat heb je geprobeerd? Wat was er niet goed aan? Allemaal vragen die je in je topicstart al hoort te beantwoorden, voordat wij je überhaupt kunnen helpen. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart". :)

Verder heeft dit niet veel met programmeren te maken. In feite wil je gewoon een .exe file en alle resources die je gebruikt samenpakken in een installatiebestand, en daar heb je gewoon standaard software voor. Je vraag zou dus eerder in Software Algemeen passen, maar aangezien ik dus een stukje inzet bij je mis, doe ik dit topic op slot in plaats van het te verplaatsen.

Als je wil kun je in Software Algemeen een nieuw topic openen, maar lees dan wel eerst hun FAQ even door. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.