mp3speler met voice recorder

Pagina: 1
Acties:

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Hoi,

In de winkel heb ik de Packard Bell FunKey gezien. Indien ik de voice recorder gebruik wil ik langer geluid opnemen als telkens 1 minuut. Ik ben in elk geval duidelijk op de hoogte wat de totaliteit is van de opname van deze voice recorder met alle opnames achterelkaar door. Maar kun je ook langer als 1 minuut achterelkaar door opnemen? Ik heb in de winkel zo'n verhaal gehoord maar die persoon sprak over andere soortgelijke voice recorders die dit hebben van verschillende merken met telkens 1 minuut. In dit geval moest ik de duurdere voice recorders ter aanschaf nemen om langer op te nemen eventueel omdat hij niet zeker van zijn uitspraak was.

http://www.packardbell.nl/products/node1812.asp

Groeten,

htg

whatever it takes

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik heb een mp3speler (usb) van MSI dacht ik, goedkoop dingetje, maar je kan ook gleuid opnemen, zowel direct microfoon (in het dingejte zelf) als via een line-in. En de kwaliteit is best aardig.

Is dit iets at je zoekt, of begrijp ik je verkeerd ?

One World Concepts

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, met die MSI kun je minutenlang opnemen. Vaak genoeg gedaan in het verleden

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Dus je kunt minuten lang opnemen in de plaats van 1 minuut? Of kun je eigenlijk de hele tijd doorgaan tot het geheugen op is door maar 1x keer op record te klikken. Zo niet hoeveel minuten kan je dan opnemen achterelkaar.

Ik wil deze mp3 player morgen kopen dus wil het graag ff weten voor dat ik hem koop.

Dank je!

[ Voor 17% gewijzigd door htg op 12-10-2005 21:16 ]

whatever it takes